Reactietermijnen

Centraal Beheer probeert zo snel mogelijk te reageren op uw vragen. Hieronder ziet u de maximale reactietermijnen.

Voor post en e-mails

Informatie over bestaande en nieuwe verzekeringen 2 werkdagen.
Informatie over financiële producten en diensten 5 werkdagen.
Acceptatie van nieuwe polissen en aanpassingen van bestaande polissen 10 werkdagen.
Het verstrekken van verzekeringstechnische informatie 10 werkdagen.
Schadeafhandeling 10 werkdagen.
Klachten 10 werkdagen.

Voor Twitter en Facebook

Maandag t/m vrijdag 9.00 tot 21.00 uur Binnen 2 uur
Zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur Binnen 4 uur

Centraal Beheer App

Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 21.00 uur Binnen 2 uur
Zaterdag van 9.00 tot 16.30 u Binnen 2 uur

Let op: dit zijn de maximale termijnen waarop u een antwoord van Centraal Beheer krijgt. Meestal reageren we sneller op uw bericht. Zie ook de reactietermijnen van onze zakelijke verzekeringen.