Schade melden

We lossen het snel en goed op

Heeft u schade? Dat is vervelend. Helemaal als u ook nog eens gewond bent. U meldt uw schade snel en gemakkelijk online, via onze app of chat. 24 uur per dag en 7 dagen per week. Wij staan voor u klaar en helpen u graag uw schade snel en goed op te lossen.

Wateroverlast melden

Door hevige regen melden veel klanten een schade. Is er geen spoed? Meld dan uw schade online of via onze app. Heeft u direct hulp nodig? Bel ons dan: (055) 579 8250. De wachttijd aan de telefoon is wel langer dan normaal.

Status van uw schademelding

U heeft een schade gemeld en wilt graag weten wat de status van uw melding is. Wij helpen u graag. Wanneer u inlogt in Mijn Centraal Beheer vindt u een overzicht van al uw schademeldingen. Ook ziet u hier de schades die zijn afgehandeld.

Soms is een schade-expert nodig

Bij sommige schades komt onze expert bij u langs
Onze schade-expert bekijkt wat de schade is en of deze is verzekerd. Hij helpt u en beantwoordt uw vragen. Ook zorgt hij ervoor dat uw schade snel en goed wordt afgehandeld.

U heeft recht op een eigen expert als u het niet met ons eens bent
Bent u het niet eens met de hoogte van de vergoeding? U mag dan een eigen expert inschakelen. Dit noemen wij een contra-expertise. Uw expert regelt dan namens u de schade met onze expert. De kosten van uw expert maken deel uit van uw schade. Ze worden vaak geheel of gedeeltelijk vergoed. Wel zijn er regels. Die leest u in de verzekeringsvoorwaarden die horen bij uw verzekering. Wilt u gebruik maken van contra-expertise? Bespreekt u dit dan met onze schade-expert.

Hallo, ik ben CeeBee, de chatbot van Centraal Beheer

Ik help u met vragen over schade.