Schadeoverzicht

Al uw schademeldingen op een rij

Heeft u schade bij ons gemeld? In het overzicht vindt u uw afgehandelde en uw nog lopende schademeldingen. Dit overzicht vindt u ook in onze handige app. Vragen over uw gemelde schade stelt u gemakkelijk via chat aan ons.

Log in voor uw schademeldingen

  • Al uw schademeldingen in een overzicht
  • Chat over de status van uw melding
  • Bekijk afgehandelde schades

Veelgestelde vragen

Wat vervelend dat u schade heeft. U kunt ons online, telefonisch of via onze app bereiken. U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week uw schade melden. Wij helpen u snel.

Ik heb schade

In de meeste gevallen krijgt u binnen 48 uur een reactie van ons. Heeft u nog geen reactie gekregen na 48 uur? Chat ons gerust over de status van uw schademelding.

Misschien wilt u uw schademelding aanvullen of aanpassen. Dit kunt u helaas (nog) niet online regelen. U kunt ons het beste even bellen op (055) 579 8250.

Documenten en of foto’s ervan mag u e-mailen naar schade.centraalbeheer@achmea.nl. Of deelt u de documenten via WhatsApp met (06) 13335444.

Uw documenten en foto’s inzien is online (nog) niet mogelijk. Via chat kunt u de status van uw schademelding opvragen.

Vragen over uw afgehandelde schade stelt u eenvoudig via chat. U mag ons ook even bellen op (055) 579 8250. Of stel uw vraag via de app.

Door sommige schades dalen uw schadevrije jaren. Een daling van uw schadevrije jaren kan invloed hebben op uw no-claimkorting. Dit geldt voor schades aan uw auto, motor, camper of boot. Heeft u vragen over uw persoonlijke situatie? Bel ons op (055) 579 8250.

Misschien wilt u weten of uw verzekering nog goed bij u past. We kijken graag met u mee of u goed verzekerd bent bij toekomstige schades. Bel ons op (055) 579 8000. In Mijn Centraal Beheer ziet u hoe u verzekerd bent.

Naar Mijn Centraal Beheer