Schadeoverzicht

Al uw schademeldingen op een rij

Heeft u schade bij ons gemeld? In het overzicht vindt u uw afgehandelde en uw nog lopende schademeldingen. Dit overzicht vindt u ook in onze handige app. Vragen over uw gemelde schade stelt u gemakkelijk via CeeBee, onze chatbot.

Log in voor uw schademeldingen

  • Al uw schademeldingen in een overzicht
  • Bekijk de status van uw schademelding
  • Bekijk afgehandelde schades

Veelgestelde vragen

Wat vervelend dat u schade heeft. U kunt ons online, telefonisch of via onze app bereiken. U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week uw schade melden. Wij helpen u snel.

Ik heb schade

In de meeste gevallen krijgt u binnen 48 uur een reactie van ons. Als u hierboven op uw lopende schade klikt, ziet u de status van uw schademelding. In dat overzicht ziet u altijd de laatste stand van zaken.

Misschien wilt u uw schademelding aanvullen of aanpassen. Dit kunt u helaas (nog) niet online regelen. U kunt ons het beste even bellen op (055) 579 8250. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Wij helpen u graag.

Documenten en of foto’s ervan mag u e-mailen naar schade.centraalbeheer@achmea.nl. Of deelt u de documenten via WhatsApp met (06) 13335444.

Heeft u hulp nodig bij het uploaden van foto’s of andere bestanden? Onze chatbot CeeBee kan u helpen.

Uw documenten en foto’s inzien is online (nog) niet mogelijk.  In uw schadeoverzicht kunt u de status van uw schademelding volgen. Heeft u een andere vraag over de status van uw schademelding? Stel uw vraag dan aan CeeBee, onze chatbot. Of neem op een andere manier contact met ons op.

Vragen over uw afgehandelde schade stelt u eenvoudig via CeeBee, onze chatbot. U mag ons ook bellen op (055) 579 8250. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Wij helpen u graag.

Door sommige schades dalen uw schadevrije jaren. Een daling van uw schadevrije jaren kan invloed hebben op uw no-claimkorting. Dit geldt voor schades aan uw auto, motor, camper of boot. Heeft u vragen over uw persoonlijke situatie? Bel ons op (055) 579 8250. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Wij helpen u graag.

Misschien wilt u weten of uw verzekering nog goed bij u past. We kijken graag met u mee of u goed verzekerd bent bij toekomstige schades. Bel ons op (055) 579 8000. In Mijn Centraal Beheer ziet u hoe u verzekerd bent.

Naar Mijn Centraal Beheer
Meldde u een schade maar heeft u er nog geen bericht over gehad? Kijk dan ook even bij uw ongewenste e-mails. Onze e-mails over schadeafhandeling komen soms in de map met spam of ongewenste e-mails terecht.

Misschien ziet u uw gemelde schade niet direct terug in het overzicht. Dat kan. Een schademelding is binnen 2 werkdagen zichtbaar. Sommige schademeldingen ziet u helemaal niet terug in het schadeoverzicht. Gaat het bijvoorbeeld om een schade op uw Rechtsbijstandverzekering of een letselschade? Deze worden op een andere manier behandeld dan andere schades.

Uw juridisch conflict wordt behandeld door een onafhankelijke organisatie: Stichting Achmea Rechtsbijstand. Wij kunnen daarom niet bij die gegevens. U kunt uw gemelde zaak inzien op de website van Achmea Rechtsbijstand. U kunt ook bellen met (088) 462 3720. Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Wij snappen dat een ongeluk heel ingrijpend is en invloed heeft op het normale leven. Wij hebben een speciale afdeling die mensen met letsel helpt. Onze collega’s van Achmea Personenschade nemen contact op met de persoon die gewond is geraakt. Of met de nabestaanden, als het gaat om overlijden. U ziet deze schademelding niet terug in uw schadeoverzicht.

Chat met ons voor de status van uw schademelding

Wilt u meer informatie over uw schademelding? U kunt de status van uw schade opvragen via onze chatbot CeeBee. U vindt CeeBee rechtsonder in uw scherm.
Stel uw vraag