Schadeoverzicht

Al jouw schademeldingen op een rij

Heb je schade bij ons gemeld? In het overzicht vind je jouw afgehandelde en jouw nog lopende schademeldingen. Dit overzicht vind je ook in onze handige app. Vragen over jouw gemelde schade stel je gemakkelijk via CeeBee, onze chatbot.

Veelgestelde vragen

In de meeste gevallen krijg je binnen 48 uur een reactie van ons. Soms hebben wij het druk, dan kan het wat langer duren. Bekijk de reactietermijnen van dit moment. Als je hierboven op jouw lopende schade klikt, zie je de status van jouw schademelding. In dat overzicht zie je altijd de laatste stand van zaken.

Meldde je een schade maar heb je nog geen bericht ontvangen? Kijk dan ook even bij je ongewenste e-mails. Onze e-mails over schadeafhandeling komen soms in de map met spam of ongewenste e-mails terecht.

Wat vervelend dat je schade hebt. Je kunt ons online, telefonisch of via onze app bereiken. Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week jouw schade melden. Wij helpen je snel.

Ik heb schade

Heb je een schade gemeld en wil je later foto’s of documenten toevoegen? Dat regel je heel makkelijk:

  • Log in
  • Open de lopende schade
  • Voeg documenten of foto’s van de schade toe

Wil je een ander document uploaden?
Soms vragen wij je om ons documenten te sturen. Bijvoorbeeld om aan te tonen dat je schadevrij hebt gereden met je leaseauto. Of om iemand te machtigen om je verzekeringen voor je te beheren. Stuur het document digitaal per e-mail (formulieren.bls@centraalbeheer.nl) naar ons op. Binnen vier werkdagen krijg je een reactie van ons. Voor een financieel product, zoals je hypotheek, spaar- of beleggingsrekening regel je dat in Mijn Centraal Beheer.

Heb je een schade gemeld en wil je later foto’s of documenten toevoegen? Dat regel je heel makkelijk:

  • Log in
  • Open de lopende schade
  • Voeg documenten of foto’s van de schade toe 

Door sommige schades dalen je schadevrije jaren. Een daling van je schadevrije jaren kan invloed hebben op je no-claimkorting. Dit geldt voor schades aan je auto, motor, camper of boot. Heb je vragen over je persoonlijke situatie? Bel ons op (055) 579 8250. Bekijk binnen welke openingstijden je ons bereikt. Wij helpen je graag.

Vragen over jouw afgehandelde schade stel je eenvoudig via CeeBee, onze chatbot. Je mag ons ook bellen op (055) 579 8250. Bekijk binnen welke openingstijden je ons bereikt. Wij helpen je graag.

Chat met CeeBee

In jouw schadeoverzicht kun je de details van je schademelding inzien. Hier vind je ook de foto’s die je bij jouw melding toevoegde. Het kan een paar uur duren voordat jouw documenten of foto’s hier te zien zijn. Stuurde je ons je foto’s op een andere manier? Bijvoorbeeld via de post, e-mail of chat? Dan kunnen wij ze hier helaas (nog) niet laten zien.

Heb je een vraag over de documenten of status van jouw schademelding? Stel je vraag dan aan CeeBee, onze chatbot. Of neem op een andere manier contact met ons op.

Chat met CeeBee

Misschien wil je weten of je verzekering nog goed bij je past. We kijken graag met je mee of je goed verzekerd bent bij toekomstige schades. Bel ons op (055) 579 8000. In Mijn Centraal Beheer zie je hoe je verzekerd bent.

mijn-producten

Misschien zie je jouw gemelde schade niet direct terug in het overzicht. Dat kan. Een schademelding is binnen 2 werkdagen zichtbaar. Sommige schademeldingen zie je helemaal niet terug in het schadeoverzicht. Gaat het bijvoorbeeld om een schade op je Rechtsbijstandverzekering of een letselschade? Deze worden op een andere manier behandeld dan andere schades.

Je juridisch conflict wordt behandeld door een onafhankelijke organisatie: Stichting Achmea Rechtsbijstand. Wij kunnen daarom niet bij die gegevens. Je kunt jouw gemelde zaak inzien op de website van Achmea Rechtsbijstand. Je kunt ook bellen met (088) 462 3720. Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Ben jij of is iemand anders gewond geraakt?
Dan is het belangrijk dat de persoon met letsel de best mogelijke hulp krijgt. Wij snappen dat een ongeluk heel ingrijpend is en invloed heeft op het normale leven. Wij hebben een speciale afdeling die mensen met letsel helpt met hulp en vergoedingen om hun leven weer op te pakken. Onze collega’s van Achmea Personenschade nemen contact op met de persoon die gewond is geraakt. Of met de nabestaanden, als het gaat om overlijden. Je ziet deze schademelding niet terug in jouw schadeoverzicht.


 

Chat met ons voor de status van jouw schademelding

Wil je meer informatie over jouw schademelding? Je kunt de status van jouw schade opvragen via onze chatbot CeeBee. Je vindt CeeBee rechtsonder in je scherm.