Klantenservice zakelijk

Waar kunnen we u mee helpen?

We helpen u graag. Met vragen over het afsluiten of opzeggen van een verzekering tot het aanpassen van uw gegevens. U regelt het eenvoudig online, telefonisch of via chat. Wat u het beste uitkomt.

Hier bellen onze klanten ons vaak over

Bekijk uw zakelijke verzekeringen online, pas gegevens aan en meld schade. Heeft u een account voor Mijn Centraal Beheer? Log dan hier in.
U kunt de status van uw schade zien via Mijn Centraal Beheer. Bellen kan ook: (055) 579 7777. Houd dan uw klant- of polisnummer bij de hand.
U kunt uw voorwaarden online bekijken en downloaden. Zoekt u een clausule? Een clausule is een afwijkende of aanvullende voorwaarde. U vindt clausules op uw polisblad. Of in de offerte als u nog geen polisblad heeft.
Lees de antwoorden op de meest gestelde vragen over uw verzekering en corona (COVID­-­19).
Vragen over corona
U kunt online uw zakelijke rekeningnummer aanpassen. 

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Bent u helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. Met het online formulier geeft u uw klacht eenvoudig aan ons door. U kunt uw klacht ook telefonisch bij ons melden. U vindt het juiste telefoonnummer hieronder.

Stuurt u uw klacht liever per post?

Stuur uw klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.
In elke commerciële e-mail die u van ons ontvangt zit onderaan de mogelijkheid om u af te melden. Wij verwerken uw afmelding binnen 2 werkdagen.
Jammer dat u de verzekering wilt opzeggen. Bel (055) 579 8600 als u uw verzekering wilt opzeggen. U kunt uw verzekering ook opzeggen of aanpassen via onze online chat.

Persoonlijk contact

Selina Kuiper

Specialist zakelijke verzekeringen