Hier bellen onze klanten ons vaak over

Na het melden van een schade gaan wij:

  • Controleren of de schade onder de verzekering valt
  • Vaststellen wat de schade is
  • Vaststellen of de schade eventueel hersteld kan worden
  • Eventueel de schade uitbetalen
  • Vaststellen wie schuldig is
  • Berekenen wat dit betekent voor uw premie

Wilt u de status weten? Dan kunt u kunt het volgende doen: Bel (055) 579 7777 en houdt uw klant- of polisnummer bij de hand.

Bekijk uw zakelijke verzekeringen online, pas gegevens aan en meld schade. Heeft u een account voor Mijn Centraal Beheer? Log dan hier in
Heeft u een AC gebruikersnaam voor Relatie Interactief? Log dan hier in.

U kunt uw voorwaarden online bekijken en downloaden.
U kunt online uw zakelijke rekeningnummer aanpassen. 

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Bent u helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht telefonisch bij ons melden. U vindt het juiste telefoonnummer hieronder. 

Stuurt u uw klacht liever per post? Stuur uw klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.