Hier bellen onze klanten ons vaak over

U kunt de status van uw schade zien via Mijn Centraal Beheer. Of via Relatie Interactief. Bellen kan ook: (055) 579 7777. Houd dan uw klant- of polisnummer bij de hand.

Bekijk uw zakelijke verzekeringen online, pas gegevens aan en meld schade. Heeft u een account voor Mijn Centraal Beheer? Log dan hier in
Heeft u een AC gebruikersnaam voor Relatie Interactief? Log dan hier in.

U kunt uw voorwaarden online bekijken en downloaden.
U kunt online uw zakelijke rekeningnummer aanpassen. 

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Bent u helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht telefonisch bij ons melden. U vindt het juiste telefoonnummer hieronder. 

Stuurt u uw klacht liever per post? Stuur uw klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.