Klantenservice zakelijk

Zo bereikt u ons

Uw schadeafhandeling en het coronavirus

Wij doen er alles aan om ons werk te blijven doen zoals u van ons gewend bent. Onze schade-experts en schadeherstellers volgen de richtlijnen van het RIVM. En bekijken per situatie wat mogelijk is. Hierdoor kan de afhandeling van uw schade helaas langer duren dan u van ons gewend bent. Uw schade-expert houdt u hierover op de hoogte.

Coronavirus: wat is verzekerd?

Lees de antwoorden op de meest gestelde vragen over uw verzekering en corona (COVID-19).
Vragen over corona

Zelf regelen

Schade melden

Schade melden

U kunt makkelijk online, telefonisch of via de virtuele assistent uw schade melden.

Meld verzuim

Verzuim melden

In ons Meldloket kunt u makkelijk en 24/7 de loongegevens van uw personeel invoeren, inzien en aanpassen.

Meld arbeidsongeschikt

Arbeidsongeschiktheid melden

Zo meldt u zich arbeidsongeschikt bij Centraal Beheer.

Gegevens aanpassen

Gegevens aanpassen

Gemakkelijk uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen.

Direct contact

Direct contact

Heeft u specifieke vragen? Bel direct het juiste nummer.

Hier bellen onze klanten ons vaak over

U kunt de status van uw schade zien via Mijn Centraal Beheer. Of via Relatie Interactief. Bellen kan ook: (055) 579 7777. Houd dan uw klant- of polisnummer bij de hand.

Bekijk uw zakelijke verzekeringen online, pas gegevens aan en meld schade. Heeft u een account voor Mijn Centraal Beheer? Log dan hier in
Heeft u een AC gebruikersnaam voor Relatie Interactief? Log dan hier in.

U kunt uw voorwaarden online bekijken en downloaden.
U kunt online uw zakelijke rekeningnummer aanpassen. 

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Bent u helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht telefonisch bij ons melden. U vindt het juiste telefoonnummer hieronder. 

Stuurt u uw klacht liever per post? Stuur uw klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.