Gegevens wijzigen

Heeft u een AOV bij Centraal Beheer en wilt u uw persoonlijke gegevens wijzigen? Bijvoorbeeld een wijziging in uw adres of uw betaalmethode? Dat kan op drie manieren:

Stuur een email
U kunt ons een e-mail sturen via onze virtuele assistent.

Telefonisch contact
U kunt bellen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar op (055) 579 8177

Stuur een brief
U kunt een brief sturen naar:
Centraal Beheer
Arbeids­ongeschiktheidsverzekering
Postbus 700
7300 HC Apeldoorn

Voor een aantal wijzigingen gelden aparte regels:

Een ander bankrekeningnummer
Wilt u een ander bankrekeningnummer gebruiken voor het betalen van uw premie en het ontvangen van een uitkering? Geef dan het nummer aan ons door via aov@centraalbeheer.nl. Als u dat voor de 8e van deze maand doet, hebben wij het begin van de volgende maand aangepast.

Een andere betaalwijze
U kunt uw premie per maand, kwartaal, halfjaar en per jaar betalen. Dat kan via automatische incasso direct aan ons. Wilt u hierin iets veranderen? Geef dit dan aan ons door.

Verzekering wijzigen

Sluit uw arbeids­ongeschiktheids­verzekering nog aan bij uw zakelijke en persoonlijke omstandigheden? Is uw inkomen hoger of juist lager dan toen u uw verzekering afsloot? U kunt uw AOV tijdens de looptijd veranderen. Neem contact met ons op via e-mail of telefoon: (055) 579 8177.

Advies over uw wijziging
Wilt u op voorhand advies over een wijziging of aanpassing? Laat het ons weten. Wij helpen u graag. Wij melden het u vooraf als dat advies geld kost. Bel 'Even Apeldoorn' met onze ondernemersdesk. Dat kan op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Het telefoonnummer is (055) 579 8177.

AOV opzeggen
Het contract van uw AOV loopt 1 jaar. Hierna kunt u de verzekering op ieder moment opzeggen. U heeft daarbij een opzegtermijn van 1 maand. Soms heeft u geen opzegtermijn. Bijvoorbeeld als uw bedrijf stopt. In de Algemene Voorwaarden (pdf) leest u precies wanneer de verzekering stopt.

Om uw AOV op te zeggen hebben wij uw handtekening nodig. U kunt de verzekering opzeggen per brief of e-mail.

Arbeidsongeschikt melden

Wilt u zich arbeids­ongeschikt melden? Dit kun u gemakkelijk online doen. Het invullen van de melding duurt ongeveer 20 minuten.

Contact opnemen

Voor contact met één van onze specialisten kunt u altijd vrijblijvend bellen met (055) 579 8177. Ook kunt u een e-mail sturen.

Preventiediensten

We hebben niet alleen diensten voor u als u ziek bent. We helpen u ook bij het behouden of verbeteren van uw gezondheid. Denk bijvoorbeeld aan een onderzoek naar uw algemene gezondheid en hulp bij gewicht verliezen. Voorkomen in plaats van genezen.

Lees meer over de preventiediensten van Centraal Beheer.

Voorwaarden AOV

Precies weten wat wel en niet is verzekerd? Lees onze Brochure AOV (pdf) of bekijk de Huidige Voorwaarden (pdf) en/of Nieuwe Voorwaarden (pdf).

Vanaf wanneer gelden er nieuwe voorwaarden?
De voorwaarden zijn vanaf augustus 2016 duidelijker en beter. De nieuwe voorwaarden gelden voor u vanaf de verlengingsdatum van uw verzekering. Enkele weken voor de verleningsdatum ontvangt u hierover van ons een brief.

Bent u arbeidsongeschikt?
Dan gelden de voorwaarden zoals ze waren op het moment dat u arbeidsongeschikt werd. De nieuwe voorwaarden gaan dan 28 dagen nadat u hersteld bent in.

Nieuwe voorwaarden
In de nieuwe voorwaarden kunt u uw verzekering voor een bepaalde periode stopzetten. Ook heeft u recht op een second opinion over de mate van arbeidsongeschiktheid. Lees meer over de verbeteringen in het Verschillenoverzicht (pdf).