Jouw mening is belangrijk

Iedere reactie is goud waard

Onze zakelijke klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Omdat wij het aan ze vragen. Of via onderzoeken die anderen (voor ons) uitvoeren. Via een online vragenlijst, spontaan aan de telefoon, in een e-mail of de chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Daar zijn we heel blij mee! Snel de belangrijkste resultaten bekijken? Bekijk de infographic.

Dit waarderen onze zakelijke klanten

Ons rapportcijfer 7,7

Klanten geven Centraal Beheer gemiddeld een 7,7 voor de klanttevredenheid.

'Even Apeldoorn bellen'

Telefonisch contact blijft een kracht van Centraal Beheer. Vooral de vriendelijke en deskundige medewerkers worden gewaardeerd.

Verzekeringen die passen

76% van de klanten geeft aan dat Centraal Beheer de juiste verzekeringen en diensten heeft die bij hun en hun situatie passen.

Hier werken we aan

Uit het onderzoek kwam ook een aantal verbeterpunten naar voren. Zo geven klanten aan dat onze digitale omgeving beter kan. Klanten willen zelf meer gegevens kunnen inzien en aanpassen. Dit zorgt voor gemak. Ook kregen we terug dat onze wachttijd aan de telefoon soms te lang is. We zijn blij met deze feedback en werken eraan om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Dit is wat onze klanten ons vertelden

We deden onderzoek onder álle klanten in het 3e kwartaal van 2025. Dit zijn de belangrijkste resultaten per doelgroep:

illustratie rapportcijfer 7,5

Zzp en MKB

We kregen een 7,5 als rapportcijfer. Vooral het online gemak wordt gewaardeerd. Lees wat zzp’ers en het MKB over ons zeggen.

klantonderzoek vve 82

VvE

Verenigingen van Eigenaren waarderen onze speciale oplossingen met een 8,2. Lees wat VvE’s nog meer over ons zeggen.

rapportcijfer 7,7

Midden- en grootbedrijf

We kregen een 7,7 als rapportcijfer. Vooral het persoonlijke contact en de korte lijnen met de vriendelijke medewerkers wordt gewaardeerd.