Dit vinden onze zzp en MKB klanten

Wij luisteren naar uw mening

We deden onderzoek onder onze zzp en MKB klanten in het 4e kwartaal van 2023. Zij bleken het meest tevreden over onze positieve manier van communiceren. Ook vinden ze dat ze makkelijk contact met ons kunnen maken. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Klanten vinden bijvoorbeeld dat we beter naar ze kunnen luisteren. En ze willen dat we op een meer persoonlijke manier helpen.

De mening van onze zzp en MKB klanten

Klanttevredenheid 7,5

Ons rapportcijfer

Klanten geven een 7,5 voor onze dienstverlening als verzekeraar.

 Vrouw juichend met de handend in de lucht

Tevreden klanten

64% van de klanten is heel erg tevreden en gaf een 8 of hoger.

 Illustratie persoon met laptop op de bank

Ruimte voor verbetering

12% vindt dat het beter kan en gaf een onvoldoende.

Dit doen we nu beter

De afgelopen maanden werkten we hard aan onze service en communicatie. We verbeterden de opleidingen voor onze medewerkers om u sneller te kunnen helpen. En we kregen een beter beeld van wat er speelt bij u als ondernemer. Een paar voorbeelden:

  • We denken meer met u mee. Bijvoorbeeld door u te informeren over het mogelijk verlagen van uw Allrisk dekking als uw auto ouder is dan 6 jaar.
  • We informeren u als u anders verzekerd bent dan de meeste ondernemers. Bijvoorbeeld door u te informeren over vaak gekozen dekkingen die u (onbewust) niet heeft.
  • We communiceren duidelijker. We vertellen wat u als klant kan verwachten van onze communicatie over uw product.