Dit vinden onze ZZP en MKB klanten

Wij luisteren naar uw mening

We deden onderzoek onder onze ZZP en MKB klanten in het 4e kwartaal van 2021. Zij bleken het meest tevreden over onze positieve manier van praten en schrijven. Ook vinden zij het erg makkelijk om met ons in contact te komen. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Zo vinden klanten dat we vaker vanuit onszelf iets mogen laten horen. En vinden ze het fijn als we wat meer meedenken.

De mening van onze ZZP en MKB klanten

Klanttevredenheid 7,8

Ons rapportcijfer

Klanten geven een 7,8 voor onze dienstverlening als verzekeraar.

 Vrouw juichend met de handend in de lucht

Tevreden klanten

69% van de klanten is heel erg tevreden en gaf een 8 of hoger.

 Illustratie persoon met laptop op de bank

Ruimte voor verbetering

8% vindt dat het beter kan en gaf een onvoldoende.

Dit doen we nu beter

De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze website en onze communicatie. We namen meer medewerkers aan om u sneller te helpen aan de telefoon. En staken veel energie in de opleiding van onze medewerkers. Een paar andere voorbeelden:

  • U kunt nu ook uw schade online melden. Zo bepaalt u zelf op welk moment u uw schade meldt. Kiest u zelf hoe u uw schade meldt. Bijvoorbeeld als het heel druk is aan de telefoon.
  • We hebben een speciale webpagina gemaakt zodat u fraude en phishing beter kunt herkennen.
  • U kunt nu online via de polis-check uw gegevens controleren en aanpassen.
  • We helpen u schade te voorkomen door u tips te geven. Bijvoorbeeld als er storm op komst is.
  • We hebben onze service – en contactpagina verbeterd. Zo is het nog makkelijker voor u om ons te bereiken