Dit vinden onze klanten
Wij luisteren naar jouw mening
We deden onderzoek onder onze zzp en midden- en kleinbedrijf klanten in het 3e kwartaal van 2025 en dit zijn de resultaten:
We deden onderzoek onder onze zzp en midden- en kleinbedrijf klanten in het 3e kwartaal van 2025 en dit zijn de resultaten:
Zij bleken het meest tevreden over het persoonlijke contact en de klantvriendelijke benadering. Medewerkers worden als deskundig, behulpzaam en meedenkend omschreven. Er wordt vaak genoemd dat men altijd netjes te woord wordt gestaan en dat er actief wordt meegedacht. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten benoemd en daar gaan we mee aan de slag. Bovenaan onze prioriteitenlijst staat het verbeteren van onze digitale omgeving zodat klanten meer online kunnen inzien en regelen. Denk bijvoorbeeld aan het aanpassen van gegevens, maar natuurlijk ook het bekijken van polissen en de status van een schade.
Klanten met een AOV-verzekering geven ons een 7,4. Klanten met een Verzuimverzekering een 7,6 en met een schadeverzekering een 7,5.
74% van de klanten geeft aan dat Centraal Beheer verzekeringen en diensten biedt die bij hun situatie passen.
Het meest gehoorde aandachtspunt is het verbeteren van de online omgeving en de bereikbaarheid van de klantenservice.
In 2025 werkten we hard aan het in kaart brengen van jouw bedrijfsrisico’s. Dat doen we zodat we je persoonlijker kunnen helpen. We informeren je bijvoorbeeld als je anders verzekerd bent dan de meeste ondernemers. Bijvoorbeeld door je te informeren over vaak gekozen dekkingen die je (onbewust) niet hebt. Dat doen we bijvoorbeeld door: