De mening van onze klanten uit het midden- en grootbedrijf
Zij bleken het meest tevreden over het contact en de korte lijnen met onze vriendelijke medewerkers. Ook geeft 82% van de klanten aan dat Centraal Beheer verzekeringen en diensten biedt die bij hun situatie passen. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Klanten vinden dat we beter en sneller moeten communiceren bij wisseling van een accountmanager. En ze willen dat we de website toegankelijker maken voor gebruikers zonder vakkennis.
Ons rapportcijfer
Klanten met een WIA- of Verzuimverzekering geven ons een 7,4. Klanten met een schadeverzekering een 7,9.
Vertrouwen in Centraal Beheer
61% van de klanten is heel erg tevreden en gaf een 8 of hoger. En maar liefst 85% van de klanten vertrouwt erop dat Centraal Beheer het beste voor heeft met hun organisatie.
Ruimte voor verbetering
Het meest gehoorde verbeterpunt is het aanbieden van eenvoudige online omgevingen, maar ook duidelijke communicatie bij een wisseling van accountmanager wordt genoemd.