Dit vinden onze VvE klanten

Wij luisteren naar jouw mening

We deden onderzoek onder onze VvE klanten in het 3e kwartaal van 2025 en dit zijn de resultaten: 

De mening van onze VvE klanten

Zij zijn heel tevreden over onze vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkers. Ze voelen zich goed geholpen, krijgen duidelijke uitleg en ervaren een prettige communicatie. Ook zijn klanten tevreden over de snelle beantwoording van vragen, de duidelijke informatie en de vlotte afhandeling van schadeclaims.  Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Onze wachttijden zijn soms wat langer dan ze van ons gewend zijn. En onze klanten zouden graag een schademelding willen kunnen volgen.

illustratie-rapportcijfer-81

Ons rapportcijfer

Klanten geven een 8,1 voor onze dienstverlening als verzekeraar.

Tevreden klanten

82% van de klanten geeft aan dat Centraal Beheer verzekeringen en diensten biedt die bij hun situatie passen.

Ruimte voor verbetering

Als verbeterpunt kregen we terug dat klanten graag hun schademelding willen kunnen volgen. 

Dit doen we nu beter

De afgelopen tijd werkten we hard aan onze service en communicatie. We leidden onze medewerkers op om je sneller te kunnen helpen. En we kregen een beter beeld van wat er speelt bij VvE’s. Een paar voorbeelden:

  • We informeerden VvE's regelmatig over verduurzamings­mogelijkheden.
  • Je kunt een gratis oriëntatiegesprek aanvragen met een van onze VvE specialisten.
  • Met onze specialisten schreven we interessante artikelen speciaal voor VvE’s.