Dit vinden onze VvE klanten

Wij luisteren naar uw mening

We deden onderzoek onder onze VvE klanten in het 4e kwartaal van 2023. Zij waren vooral tevreden over ons aanbod van verzekeringen en diensten. Dat sluit goed aan bij hun situatie. Ook vinden zij het makkelijk om contact met ons te maken. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Wij kunnen bijvoorbeeld meer kijken naar wat er wel kan. En ze vinden dat we meer nuttige informatie kunnen delen zonder dat ze daarnaar moeten vragen.

De mening van onze VvE klanten

Klanttevredenheid VvE 7,9

Ons rapportcijfer

Klanten geven een 7,9 voor onze dienstverlening als verzekeraar.

 Vrouw juichend met de handend in de lucht

Tevreden klanten

75% van de VvE klanten is erg tevreden en gaf een 8 of hoger.

 Illustratie persoon met laptop op de bank

Ruimte voor verbetering

8% vindt dat het beter kan en gaf een onvoldoende.

Dit doen we nu beter

De afgelopen maanden werkten we hard aan onze service en communicatie. We verbeterden de opleidingen voor onze medewerkers om u sneller te kunnen helpen. En we kregen een beter beeld van wat er speelt bij VvE’s. Een paar voorbeelden:

  • Het actuele Handboek Praktisch over VvE’s is nu te downloaden op onze website.
  • We helpen VvE’s met verduurzamen.
  • U kunt een gratis oriëntatiegesprek aanvragen met een van onze VvE specialisten.
  • Met onze specialisten schrijven we interessante artikelen speciaal voor VvE’s.