Voor VvE klanten

Alles over je VvE verzekering

Wij helpen je altijd als dat kan. En zorgen voor de beste oplossing bij schade of problemen.

Gegevens aanpassen

Heeft je VvE een VvE verzekering bij Centraal Beheer? Dan kun je als contactpersoon van de VvE de persoonlijke gegevens aanpassen. Bijvoorbeeld het adres of de betaalmethode. Dat kan op 2 manieren:

Mijn Centraal Beheer

Heb je een account? Dan kun je gegevens aanpassen in Mijn Centraal Beheer.

Telefonisch contact

Je kunt ons bellen. Onze VvE-specialisten helpen je graag. Je bereikt ons op werkdagen op:

Verzekering aanpassen

Sluit de VvE verzekering nog aan bij de kenmerken van de VvE? Je kunt de VvE verzekering tijdens de looptijd veranderen. Onze VvE-specialisten helpen je graag verder.

Mijn Centraal Beheer

Heb je een Mijn Centraal Beheer account ontvangen bij het afsluiten van de VvE verzekering?

Dan kun je in Mijn Centraal Beheer de volgende gegevens zelf aanpassen:

  • De dekking van je VvE Verzekering. Deze kun je aanpassen, toevoegen of verwijderen.
  • Je eigen risico.
  • De bestemming of kenmerken van de gebouwen van je VvE.
  • Het bankrekeningnummer en de betaalwijze.
  • Je polis beëindigen.
  • Je lidmaatschap bij VvE Belang. Deze kun je aanmelden of afmelden.

Tip! Bekijk de video’s met uitleg hoe je de aanpassingen doet in Mijn Centraal Beheer.

Wil je een andere aanpassing doen? Neem dan contact op met een VvE-specialist.

Telefonisch contact

Oriëntatiegesprek over een aanpassing
Bel (055) 579 8115