Voor VvE klanten

Alles over uw VvE verzekering

Wij helpen u altijd als dat kan. En zorgen voor de beste oplossing bij schade of problemen.

Gegevens aanpassen

Heeft uw VvE een VvE verzekering bij Centraal Beheer? Dan kunt u als contactpersoon van de VvE de persoonlijke gegevens aanpassen. Bijvoorbeeld uw adres of de betaalmethode. Dat kan op 2 manieren:

Mijn Centraal Beheer

Heeft u een account? Dan kunt u gegevens aanpassen in Mijn Centraal Beheer.

Telefonisch contact

U kunt ons bellen. Onze VvE-specialisten helpen u graag. U bereikt ons op werkdagen op:

Verzekering aanpassen

Sluit de VvE verzekering nog aan bij de kenmerken van de VvE? U kunt de VvE verzekering tijdens de looptijd veranderen. Onze VvE-specialisten helpen u graag verder.

Mijn Centraal Beheer

Heeft u een Mijn Centraal Beheer account ontvangen bij het afsluiten van de VvE verzekering?

Dan kunt u in Mijn Centraal Beheer de volgende gegevens zelf aanpassen:

  • De dekking van uw VvE Verzekering. Deze kunt u aanpassen, toevoegen of verwijderen.
  • Uw eigen risico.
  • De bestemming of kenmerken van de gebouwen van uw VvE.
  • Het bankrekeningnummer en de betaalwijze.
  • Uw polis beëindigen.
  • Uw lidmaatschap bij VvE Belang. Deze kunt u aanmelden of afmelden.

Tip! Bekijk de video’s met uitleg hoe u de aanpassingen doet in Mijn Centraal Beheer.

Wilt u een andere aanpassing doen? Neem dan contact op met een VvE-specialist.

Telefonisch contact

Oriëntatiegesprek over een aanpassing
Bel (055) 579 8115