Huishoudelijke Hulp
Betrouwbare hulp in de huishouding
- Betrouwbare hulp bij u thuis
- Alles goed geregeld
- Plan telefonische boeking
U geeft door wanneer onze partner Hlprs u kan bellen.
Tijdens het telefoongesprek met Hlprs geeft u uw wensen door. Vervolgens gaan zij op zoek naar een huishoudelijke hulp die bij u past.
Binnen 3 werkdagen heeft onze partner vaak al een aantal huishoudelijke hulpen voor u gevonden. U kunt vervolgens zelf uw keuze maken. Bij elke ‘helper’ ziet u een foto en leest u hun motivatie. Ook leest u reviews van eerdere klanten.
U maakt kennis en de hulp gaat voor u aan de slag! Heeft u toch geen klik met de huishoudelijke hulp? Dan gaat Hlprs graag voor u op zoek naar een andere hulp.
De Huishoudelijke Hulp helpt u met verschillende schoonmaaktaken. Zoals de keuken en badkamer poetsen. Stoffen, stofzuigen, dweilen en strijken. En nog veel meer! U kunt kiezen voor huishoudelijke hulp op wekelijkse, 2-wekelijkse of maandelijkse basis. Tegen een iets hogere uurprijs is eenmalige schoonmaak ook mogelijk.
U betaalt eenmalig € 14,95 bemiddelingskosten. En de gemiddelde uurprijs van een hulp is € 14, -. De uurprijs van de Huishoudelijke Hulp is inclusief vakantiegeld, vakantiedagen en kort verzuim. Echt goed geregeld dus! De kosten voor de huishoudelijke hulp worden aan het einde van iedere maand in rekening gebracht. U kunt gemakkelijk online betalen via iDEAL.
Voor Huishoudelijke Hulp werken wij samen met Hlprs. Hlprs heeft een groot netwerk met huishoudelijke hulpen. Daardoor is er altijd wel een betrouwbare hulp bij u in de buurt te vinden.
Onze partner Hlprs heeft een groot netwerk met huishoudelijke hulpen. Personen die u graag helpen in uw huishouden. Maar huishoudelijke hulp word je niet zomaar. Alle hulpen hebben een verplichte ID-controle gedaan. Zo weet u wie u over de vloer krijgt.
Wanneer u een huishoudelijke hulp gekozen heeft, sluit u een dienstverleningsovereenkomst met de hulp. Dit valt onder de Regeling dienstverlening aan huis. Het uurloon is inclusief vakantiegeld en -dagen en kort verzuim. Centraal Beheer is geen onderdeel van deze overeenkomst.
Nee. Huishoudelijke Hulp is voor iedereen die snel en gemakkelijk een betrouwbare hulp in huis zoekt. U hoeft dus geen klant van Centraal Beheer te zijn om gebruik te maken van deze dienst. Voor Huishoudelijke Hulp werken wij samen met Hlprs.
U ontvangt aan het eind van de maand een rekening van onze partner Hlprs.
U kunt de rekening betalen via iDEAL of automatische incasso. Zodra u de rekening heeft voldaan, ontvangt de huishoudelijke hulp direct zijn of haar geld voor de gewerkte uren. U betaalt nooit aan de hulp zelf.
Met Huishoudelijke Hulp wordt u zo snel mogelijk gekoppeld aan de juiste hulp op basis van uw wensen. Met een netwerk van huishoudelijke hulpen door heel Nederland heeft u snel een hulp gevonden. En hoeft u zelf niet te zoeken. U betaalt voor deze service. Daarom rekenen wij eenmalig € 14,95 bemiddelingskosten. En hoeft u pas te betalen als u gekozen heeft voor een Huishoudelijke Hulp. De betaling verloopt via onze partner.
Ja. U kunt een geboekte telefonische intake 24 uur van te voren kosteloos wijzigen of annuleren.
Ja. U kunt de overeenkomst in onderling overleg met de hulp beëindigen. Lukt dat niet, dan kunt u de overeenkomst opzeggen. Daarvoor heeft u een goede reden nodig en geldt de wettelijke opzegtermijn. De wettelijke opzegtermijn is afhankelijk van hoe lang de hulp bij u werkt. Wanneer de hulp korter dan 5 jaar bij u werkt is dat 1 maand.
Wilt u meer informatie, of bent u niet tevreden? Laat het onze partner en ons vooral weten door te mailen naar help@hlprs.nl. Hlprs neemt dan zo snel mogelijk contact met u op. Of bel tijdens werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur naar 085-2019689.