Huishoudelijke Hulp

Betrouwbare hulp in de huishouding

  • Betrouwbare schoonmakers
  • Veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL
  • Geschikte hulp op basis van uw wensen
Een fris en schoon huis. Zonder dat u daar iets voor hoeft te doen. Heerlijk, toch? Al dat stoffen, stofzuigen en strijken kost vrije tijd die u misschien liever anders besteedt. De ‘helpers’ halen dan ook graag de bezem door uw huis! Zo heeft u tijd over voor de leuke dingen.

Zo werkt Huishoudelijke Hulp

U geeft door wanneer onze partner Hlprs u kan bellen voor een intakegesprek.

Tijdens het telefoongesprek met Hlprs geeft u uw wensen door. Vervolgens gaan zij op zoek naar een huishoudelijke hulp die bij u past.

Binnen 3 werkdagen heeft onze partner vaak al een aantal huishoudelijke hulpen voor u gevonden. U kunt vervolgens zelf uw keuze  maken. Bij elke ‘helper’ ziet u een foto en leest u hun motivatie. Ook leest u reviews van eerdere klanten.

U maakt kennis en de hulp gaat voor u aan de slag! Heeft u toch geen klik met de huishoudelijke hulp? Dan gaat Hlprs graag voor u op zoek naar een andere hulp.

Handig om te weten over Huishoudelijke Hulp

Alles is geregeld

De Huishoudelijke Hulp helpt u met verschillende schoonmaaktaken. Zoals de keuken en badkamer poetsen. Stoffen, stofzuigen, dweilen en strijken. En nog veel meer!

Kosten

U betaalt eenmalig € 14,95 bemiddelingskosten. En de gemiddelde uurprijs van een hulp is € 14, -. De kosten voor de huishoudelijke hulp worden aan het einde van iedere maand in rekening gebracht. U kunt gemakkelijk online betalen via iDEAL.

Onze partner

Voor Huishoudelijke Hulp werken wij samen met Hlprs. Hlprs heeft een groot netwerk met huishoudelijke hulpen. Daardoor is er altijd wel een betrouwbare hulp bij u in de buurt te vinden. U kunt kiezen voor huishoudelijke hulp op wekelijkse, 2-wekelijkse of maandelijkse basis.

Veel gestelde vragen

Onze partner Hlprs heeft een groot netwerk met huishoudelijke hulpen. Personen die u graag helpen in uw huishouden. Maar huishoudelijke hulp word je niet zomaar. Alle hulpen hebben een verplichte ID-controle gedaan. Zo weet u wie u over de vloer krijgt.

Wanneer u een huishoudelijke hulp gekozen heeft, sluit u een dienstverleningsovereenkomst met de hulp. Dit valt onder de Regeling dienstverlening aan huis. Het uurloon is inclusief vakantiegeld en -dagen en kort verzuim. Centraal Beheer is geen onderdeel van deze overeenkomst.

Mensen helpen doen we al meer dan 100 jaar. We zijn er goed in. Maar mensen veranderen. De markt verandert. Dus veranderen wij mee. Door heel Nederland nog meer hulp te bieden. En vooral gemak. Vanuit die gedachte ontwikkelen we steeds meer diensten waarmee we mensen verder helpen. Met Huishoudelijke Hulp wil Centraal Beheer u helpen om snel een goede schoonmaker te vinden. Zo heeft u tijd over voor de leuke dingen.

Nee. Huishoudelijke Hulp is voor iedereen die snel en gemakkelijk een betrouwbare hulp in huis zoekt. U hoeft dus geen klant van Centraal Beheer te zijn om gebruik te maken van deze dienst. Voor Huishoudelijke Hulp werken wij samen met Hlprs.

U ontvangt aan het eind van de maand een rekening van onze partner Hlprs.

U kunt de rekening betalen via iDEAL of automatische incasso. Zodra u de rekening heeft voldaan, ontvangt de huishoudelijke hulp direct zijn of haar geld voor de gewerkte uren. U betaalt nooit aan de hulp zelf.

Met Huishoudelijke Hulp wordt u zo snel mogelijk gekoppeld aan de juiste hulp op basis van uw wensen. Met een netwerk van huishoudelijke hulpen door heel Nederland heeft u snel een hulp gevonden. En hoeft u zelf niet te zoeken. U betaalt voor deze service. Daarom rekenen wij eenmalig € 14,95 bemiddelingskosten. En hoeft u pas te betalen als u gekozen heeft voor een Huishoudelijke Hulp. De betaling verloopt via onze partner.

Ja. U kunt een geplande afspraak 24 uur van te voren kosteloos wijzigen of annuleren.

Ja. U kunt de overeenkomst in onderling overleg met de hulp beëindigen. Lukt dat niet, dan kunt u de overeenkomst opzeggen. Daarvoor heeft u een goede reden nodig en geldt de wettelijke opzegtermijn. De wettelijke opzegtermijn is afhankelijk van hoe lang de hulp bij u werkt. Wanneer de hulp korter dan 5 jaar bij u werkt is dat 1 maand.

Wilt u meer informatie, of bent u niet tevreden? Laat het onze partner en ons vooral weten door te mailen naar help@hlprs.nl. Hlprs neemt dan zo snel mogelijk contact met u op. Of bel tijdens werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur naar 085-2019689.