In 3 stappen handelen wij uw schade goed en snel af.

Is het een noodgeval? Binnen 2 uur is er iemand bij u. En u krijgt een noodreparatie als dat nodig is.
U kunt uw schade op 3 manieren melden:
(055) 579 8250
Online melden
Meld via de app
We vragen:
  • uw telefoonnummer
  • uw rekeningnummer
en als dat nodig is:
  • foto van de schade
  • politierapport of aangifte van politie
  • bon van de beschadigde spullen

Verstuur uw bijlagen per e-mail of per post

Ontving u al een schadenummer? Vermeld dit in uw e-mail of brief. Een digitaal bestand moet JPEG, PNG of PDF zijn. En mag niet groter zijn dan 10MB. Ons e-mailadres is schade.centraalbeheer@achmea.nl.

Postadres:
Centraal Beheer
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn 

Aangifte bij de politie

Bij diefstal, inbraak of vandalisme is het belangrijk dat u aangifte doet bij de politie. Dit kan op verschillende manieren:
  • online via www.politie.nl
  • op het politiebureau in de plaats waar het gebeurde
  • of bel de politie: 0900 8844

In noodgevallen is er binnen 2 uur iemand bij u

U krijgt een noodreparatie als dat nodig is.

Geen noodgeval? Onze vakman belt u om een afspraak te maken

U bepaalt samen wanneer er iemand komt om de schade te repareren. Wij werken met loodgieters, timmermannen, schoonmakers en andere vakmensen.

Soms helpt de schade-expert

De schade-expert beoordeelt de schade. En houdt contact met alle partijen. Zoals het schoonmaakbedrijf en Centraal Beheer. De schade-expert helpt u de schade snel op te lossen.

Schakelen wij een vakman in? Dan betalen we de kosten direct aan de vakman. U hoeft de kosten dus niet eerst zelf te betalen. Herstelt u de schade zelf? Dan krijgt u een bedrag van ons.

Lees meer over wat wij betalen bij schade. En over de nieuwwaarde, dagwaarde en de afschrijving van uw spullen.