De mening van onze klanten

Iedere reactie is goud waard

Onze klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Op ons verzoek, via een online vragenlijst. Spontaan aan de telefoon. Of in een chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Daar zijn we heel blij mee!

Dit vinden onze klanten

Klanten zijn het meest tevreden over onze vriendelijke en deskundige medewerkers. Ook worden ze blij van snelle hulp en duidelijke informatie. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Zo was er soms een lange wachttijd aan de telefoon. Bijvoorbeeld door technische storingen. En zijn klanten teleurgesteld als iets niet verzekerd is, terwijl zij dat wel hadden verwacht. Dit vertelden zo’n 19.000 klanten in ons online klantonderzoek in het 1e kwartaal van 2021. 

Ons rapportcijfer

Klanten gaven ons gemiddeld een 8,5 als rapportcijfer.

Tevreden klanten

62% van de klanten is heel erg tevreden en gaf een 9 of 10.

Tips voor verbetering

8% van de klanten vindt dat het beter kan en gaf een 6 of lager.

Dit doen we nu beter

De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze site, de app en onze communicatie. We staken veel energie in de opleiding van onze medewerkers. En verbeterden onze bereikbaarheid. Een paar andere voorbeelden:

  • Uw gemelde schade kunt u in Mijn Centraal Beheer en de app volgen. En u ziet wat wij deden om u te helpen.
  • Meldt u online ruit- of hagelschade aan uw huis? Dan kunt u direct een bedrijf kiezen dat de schade repareert.
  • In de app staat nu een handige checklist voor klanten die op zoek zijn naar een ander huis.
  • Heeft u een bouwdepot bij uw hypotheek? U ziet in de app de onderdelen van uw bouwdepot met het saldo dat daar bij hoort. Ook vindt u daar de declaraties die aan u zijn uitbetaald en welke declaraties nog in behandeling zijn.
  • Sluit u een Extra Pensioen Inkomen? Dan kunt u zich nu eenvoudig identificeren via iDIN; de vertrouwde inlogmethode van uw eigen bank.
  • Heeft u een spaar- of beleggingsrekening bij ons? Of een hypotheek? Dan kunt u uw persoonlijke documenten veilig en eenvoudig via Mijn Centraal Beheer met ons delen. Het is niet meer nodig om deze te e-mailen.

Hier werken we aan

Benno, senior manager Digitale klantbediening

Benno, senior manager Digitale klantbediening

"Dit jaar passen we onze beveiligde klantomgeving Mijn Centraal Beheer aan. We laten meer gegevens en documenten van uw verzekeringen of andere financiële producten zien. En zorgen dat de informatie beter vindbaar is. Ook maken we het makkelijker om iets aan te passen of aan ons door te geven. En kunnen klanten straks hun inloggegevens via SMS ontvangen. Bijvoorbeeld als ze hun wachtwoord zijn vergeten. We bespreken en testen deze verbeteringen allemaal samen met onze klanten.“
Linda, senior manager New Business & Diensten

Linda, senior manager New Business & Diensten

“Centraal Beheer werkt steeds aan nieuwe producten en diensten. Onze Klushulp is heel populair. Op verzoek van klanten blijven we ons klusaanbod uitbreiden. Maar ook voor pechhulp on demand, duurzamer wonen en schilderonderhoud kunnen mensen bij ons terecht. En binnenkort voegen we daar een verhuisservice en huishoudelijke hulp aan toe. Alles om het onze klanten nóg gemakkelijker te maken.”

Denk met ons mee

Wij horen graag uw ideeën en ervaringen.