De mening van onze klanten

Over Centraal Beheer

Onze klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Op ons verzoek, via een online vragenlijst. Spontaan aan de telefoon. Of in een chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Daar zijn we heel blij mee!

Dit vinden onze klanten

Ons rapportcijfer

Klanten geven ons gemiddeld een 8,3 als rapportcijfer.

Tevreden klanten

Bijna 60% van de klanten is heel erg tevreden en geeft een 9 of 10.

Tips voor verbetering

Zo’n 9% van de klanten vindt dat het beter kan en gaf een onvoldoende.

Wat gaat goed en wat kan beter?

In 2022 gaven zo’n 75.000 klanten online hun mening. Klanten zijn het meest tevreden over onze vriendelijke en deskundige medewerkers. Ook worden ze blij van snelle hulp en duidelijke informatie. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Vorig jaar was er regelmatig een lange wachttijd aan de telefoon. En duurde de afhandeling van schade door de grote stormen in het voorjaar te lang. Ook kregen we goede tips om onze site en app te verbeteren.