Dit doen we nu beter
De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze site, de app en onze communicatie. En staken veel energie in de opleiding van onze medewerkers. Een paar andere voorbeelden:
- Heeft u een vraag aan ons? Dan helpt onze chatbot CeeBee u graag. Als u inlogt, kan CeeBee nu veel zaken voor u bekijken. Bijvoorbeeld hoeveel schadevrije jaren u heeft.
- Wij verbeterden de informatie over onze Woonverzekering. Krijgt u een e-mail na sluiten of bij verlenging van de Woonverzekering? Dan krijgt u meteen uw polis bij deze e-mail. Klanten die zelf hun premie overmaken, krijgen nu een losse e-mail over de premie met een iDEAL-link. Zo wordt betalen een stuk makkelijker.
- U kunt uw Caravanverzekering nu zelf aanpassen in Mijn Centraal Beheer. U hoeft hiervoor dus niet meer ‘Even Apeldoorn’ te bellen.
- We maakten video’s over beleggen. In deze video’s geven onze beleggingsexperts antwoord op vragen van klanten.
- Klanten met een Extra Pensioen Inkomen kunnen in Mijn Centraal Beheer nu de einddatum zien.
- Klanten met een hypotheek zien in Mijn Centraal Beheer nu wat de verhouding is tussen de waarde van de woning en de hypotheek. Dit bepaalt in welke risicoklasse uw hypotheek valt. Bij een lagere risicoklasse betaalt u soms een lagere rente.
- In Mijn Centraal Beheer vindt u op 1 pagina al uw jaaroverzichten. Bijvoorbeeld van een spaar- of beleggingsrekening. Of hypotheek. Sinds begin dit jaar staat hier ook het jaaroverzicht van uw levensverzekeringen, als u die heeft.
Hier werken we aan
