De mening van onze klanten

Over Centraal Beheer

Onze klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Op ons verzoek, via een online vragenlijst. Spontaan aan de telefoon. Of in een chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Daar zijn we heel blij mee!

Dit vinden onze klanten

In 2023 gaven bijna 80.000 particuliere klanten hun mening. Bijvoorbeeld nadat ze een product sloten, een vraag stelden, schade meldden of hun gegevens aanpasten. We leggen u graag uit hoe dat precies werkt. Bent u nieuwsgierig wat zakelijke klanten van ons vinden? Dat leest u op de pagina klanttevredenheid van zakelijke klanten.

Ons rapportcijfer

Klanten geven ons gemiddeld een 8,1 voor hoe tevreden ze zijn.

Tevreden klanten

79% van de klanten is (heel) tevreden en geeft een 8 of hoger.

Tips voor verbetering

11% van de klanten vindt dat het beter kan en geeft een onvoldoende.

Wat gaat goed en wat kan beter?

Klanten zijn het meest tevreden over onze vriendelijke en deskundige medewerkers. Ook worden ze blij van snelle hulp en duidelijke informatie. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Zo is de wachttijd bij schade melden via telefoon of chat soms te lang. Dit komt door een tekort aan medewerkers. Klanten gaven ons ook goede tips om onze site en app te verbeteren.