De klantraad komt elk kwartaal bij elkaar

Iedere bijeenkomst bespreken de leden 1 of meerdere onderwerpen. Zij denken mee over de ontwikkeling van nieuwe producten of diensten. Of geven hun mening over bijvoorbeeld de manier van schademelden of de leesbaarheid van onze polisvoorwaarden. Ook heeft de klantraad een eigen forum waarop zij allerlei informatie met elkaar delen. En met elkaar in discussie gaan.
Sami, klant van Centraal Beheer

Sami, klant van Centraal Beheer

“Een paar jaar geleden werd ik uitgenodigd voor de klantraad. Over het bestaan was ik verrast. Ik heb niet eerder meegemaakt dat een groot bedrijf naar mijn mening luistert. En durft te veranderen. Het is heel belangrijk dat Centraal Beheer dit als prioriteit ziet.”
Mathilde, markt­onderzoeker bij Centraal Beheer

Mathilde, markt­onderzoeker bij Centraal Beheer

“Eens in de 3 maanden komt de klantraad bij elkaar. Vanuit Centraal Beheer begeleid ik deze sessies. De klantraad is een weerspiegeling van ons klantenbestand. Verschillende mensen, verschillende leeftijden. Dat levert veel verschillende meningen en ideeën op! Met deze eerlijke feedback kunnen wij onze klanten weer beter helpen in de toekomst. Dat is waar we het voor doen!”