Klantraad Centraal Beheer

Onze klanten denken mee

De klantraad is een vertegenwoordiging van onze klanten. Deze groep heeft een belangrijke stem in onze organisatie. Ze denken met ons mee over onze producten en diensten.

De klantraad komt elk kwartaal bij elkaar

Iedere bijeenkomst bespreken de leden 1 of meerdere onderwerpen. Zij denken mee over de ontwikkeling van nieuwe producten of diensten. Of geven hun mening over bijvoorbeeld de manier van schademelden of de leesbaarheid van onze polisvoorwaarden. Ook heeft de klantraad een eigen forum waarop zij allerlei informatie met elkaar delen. En met elkaar in discussie gaan.

Sami, klant van Centraal Beheer

“Een paar jaar geleden werd ik uitgenodigd voor de klantraad. Over het bestaan was ik verrast. Ik heb niet eerder meegemaakt dat een groot bedrijf naar mijn mening luistert. En durft te veranderen. Het is heel belangrijk dat Centraal Beheer dit als prioriteit ziet.”

Mathilde, markt­onderzoeker bij Centraal Beheer

“Eens in de 3 maanden komt de klantraad bij elkaar. Vanuit Centraal Beheer begeleid ik deze sessies. De klantraad is een weerspiegeling van ons klantenbestand. Verschillende mensen, verschillende leeftijden. Dat levert veel meningen en ideeën op! Met deze eerlijke feedback kunnen wij onze klanten beter helpen in de toekomst. Dat is waar we het voor doen.”

De klantraad bespreekt veel verschillende onderwerpen

Het afgelopen jaar besprak de klantraad veel algemene thema’s, zoals:
  • hoe ziet Centraal Beheer eruit in 2030?
  • hoe gaat Centraal Beheer om met klimaatverandering?
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en Duurzaamheid binnen Achmea