Dit doen we nu beter

Wat pasten wij voor u aan?

Verbeteren doen wij samen met onze klanten. Met uw tips en ideeën passen wij onze dienstverlening aan.

Wat pasten wij voor u aan?

De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze bereikbaarheid, onze website en app. Ook verbeterden wij de communicatie naar onze klanten. Een paar voorbeelden:
  • De nieuwwaarderegeling voor onze Autoverzekering is aangepast. Eerder kregen klanten de eerste 3 jaar bij diefstal of ‘total loss-schade’ het bedrag terug dat zij voor de auto betaalden. Soms is dat bedrag niet hoog genoeg om een soortgelijke nieuwe auto te kopen. Bijvoorbeeld omdat uw auto misschien nu duurder is dan toen u hem kocht. Met onze nieuwwaarderegeling bent u nu de eerste 3 jaar verzekerd voor de nieuwwaarde op het moment van schade (voor auto’s niet duurder dan tot € 50.000).
  • Heeft u ruitschade? En meldt u uw schade in de app of Mijn Centraal Beheer? Dan kunt u daarna meteen een afspraak maken bij een hersteller in uw buurt.
  • Heeft u schade aan uw auto en is de dader onbekend? Dan helpen wij u om uw schade bij het Waarborgfonds te melden. Zo krijgt u misschien toch nog een vergoeding.
  • Heeft u pech met uw auto? Dan kunt u via onze app hulp vragen. Een verzekering bij ons is daarvoor niet nodig. U wordt altijd snel geholpen. Als u niet verzekerd bent, betaalt u natuurlijk wel voor de hulp.
  • In Mijn Centraal Beheer kunt u uw voorkeuren voor e-mail, post en telefoon bekijken en aanpassen. Ook is de informatie over de Beleggings- en Garantieverzekering verbeterd.
  • Heeft u een hypotheek bij Centraal Beheer? Dan krijgt u de meeste informatie over uw hypotheek niet meer per post, maar digitaal.
  • Het openen van een RentePlús Rekening kan ook via de Centraal Beheer app.
  • Komt binnenkort uw pensioenkapitaal vrij? En wilt u een pensioenuitkering regelen? In een gratis informatiegesprek bespreken onze medewerkers graag met u uw mogelijkheden.
  • Wilt u uw fiets bij ons verzekeren? Dat kan nu ook voor duurdere fietsen, tot € 10.000.