Verbeteren doen wij samen met onze klanten. Met uw tips en ideeën passen wij onze dienstverlening aan.
Wat pasten wij voor u aan?
De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze bereikbaarheid, de opleiding van onze medewerkers, onze website en app. Ook verbeterden wij de communicatie naar onze klanten. Hieronder ziet u een paar voorbeelden.
U kunt nu direct online een tegenrekening aanpassen. Bijvoorbeeld voor de RentePlús Rekening (op 2 namen), Extra Pensioen Sparen en Extra Pensioen Inkomen.
We zorgden ervoor dat de documenten van de hypotheek beter te vinden zijn.
U kunt de gegevens en polis van de Boot- en Aanhangerverzekering in Mijn Centraal Beheer bekijken. En ook online schade melden voor uw boot of aanhanger.
U kunt in de app nu alle overboekingen van uw spaarrekening zien. Dit was eerder alleen van de laatste 18 maanden.
Opent u een nieuwe RenteVast Rekening? Dan ziet u de spaarrentes van de verschillende looptijden.
De gegevens en polis van Garantie Inkomen Lijfrente staan nu ook in de app.
Via onze app kunt u nu uw Rechtsbijstands- of Doorlopende Reisverzekering opzeggen. Binnenkort kan dit ook voor andere verzekeringen.
Als u een RentePlús Rekening opent, geeft u een tegenrekening op. Deze tegenrekening mag vanaf nu ook een gezamenlijke bankrekening (een en/of rekening) zijn.
Banken zoals ING, Rabobank en ABN AMRO herkenden bij het overboeken van geld nog niet uw naam en rekeningnummer van de RentePlús Rekening of Extra Pensioen Sparen bij Centraal Beheer. Dat zorgde voor onzekerheid. Dat is nu opgelost. Deze banken controleren nu of uw naam en het bijbehorende rekeningnummer kloppen.
Maakten we met u extra afspraken over uw Autoverzekering? Dan staan deze nu duidelijk uitgelegd in onze bevestigingen en in de informatie bij de verlenging van de verzekering.
Sluit u een Caravan- of Aanhangwagenverzekering? Dan leggen we beter uit hoe u een groene kaart kunt aanvragen.
Op de polis van de Doorlopende en Kortlopende Reisverzekering staat duidelijker dat er maximale vergoedingen gelden voor sommige spullen.
Soms komt het voor dat wij een kenteken van een auto nog niet herkennen. U kon wel online een premie berekenen, maar niet een verzekering afsluiten. Hiervoor moest u dan bellen. Dit is nu opgelost.