Hier werken we aan
Pieter, Financiële Diensten

Nantko, manager Klantcontact

“Ik vind Centraal Beheer 1 van de leukste bedrijven in Nederland om te werken. Elke dag weer maken wij het verschil voor onze klanten. Ook wij hebben, net als veel andere bedrijven, de uitdaging om nieuwe medewerkers te vinden. Vooral bij de afdeling schade melden en afhandelen zijn daardoor de wachttijden en doorlooptijden soms langer dan we willen. Natuurlijk doen we er alles aan om dit op te lossen. We hopen dat we in de komende maanden weer voldoende goed opgeleide collega’s hebben.
We staan bekend om ’Even Apeldoorn bellen”. We helpen klanten via de telefoon erg goed en persoonlijk. Contact via live chat is een grote wens van sommige klanten. Daarom krijgt onze chatbot, CeeBee steeds vaker hulp van een medewerker via live chat. Bijvoorbeeld als CeeBee het antwoord op uw vraag niet weet. We doen dit stap voor stap en alleen als we in zo’n situatie ook snel kunnen reageren.”