'Even Apeldoorn' helpen

Het klantpanel van Centraal Beheer

Heeft u ideeën over hoe Centraal Beheer haar klanten beter kan helpen? Wat vindt u belangrijk? Doe mee met ons ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel.

De mening van onze klanten

Het ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel is een groep klanten van Centraal Beheer. Zij geven regelmatig hun mening over ons. Denken mee over nieuwe diensten of producten. Of discussiëren over verschillende onderwerpen. Zo zorgen we er samen voor dat onze dienstverlening goed aansluit bij uw wensen!

Ik kom graag 'Even Apeldoorn' helpen

stap 1 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U krijgt maximaal 6 keer per jaar een uitnodiging per e‑mail

stap 2 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U bepaalt zelf elke keer of u met een onderzoek meedoet

stap 3 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U krijgt altijd een samen­vatting met de uitkomsten van het onderzoek

Benieuwd naar de vragen aan ons klantpanel?

Hieronder ziet u een paar voorbeelden van de vragen en onderwerpen die recent aan bod kwamen.
We lieten het klantpanel schade melden via een spraakcomputer aan de telefoon. De leden waardeerden deze manier van schade melden met een 7,5. Ze bevelen het gebruik van de spraakcomputer niet aan. Het voelt onpersoonlijk en niet alle functies werkten goed. Dat kan dus nog beter. We gaan de spraakcomputer daarom nog niet gebruiken. En gaan aan de slag met de verbetertips.
De leden vertelden ons dat ze minder autorijden door de coronacrisis. Het merendeel verwacht echter na de crisis weer net zo veel kilometers te maken als ervoor. Er waren tijdelijk minder autoschades. Wel werden schades het afgelopen jaar duurder. De meeste leden vinden dat een mogelijk overschot aan premie in de coronacrisis gebruikt moet worden om de Autoverzekering in 2021 betaalbaar te houden.
We waren op zoek naar een pakkende naam voor ons nieuwe hypotheekproduct. We legden 3 namen voor aan het panel. De leden vonden ‘Leef Hypotheek’ de beste naam. Het geeft een positief en vertrouwd gevoel. Het straalt ruimte en vrijheid uit.
We lieten het panel onze radiocommercial over de Woonverzekering horen. We vroegen wat zij ervan vonden en of het spotje past bij Centraal Beheer. De leden vonden de commercial “gewoontjes”. De hoofdboodschap was duidelijk. Maar het begin van de spot ging te snel.
Onze leden doen graag mee aan het panel. Zij waardeerden het panel in januari 2020 met een mooie 7,8. Op naar een 8!
Ik doe ook mee

Al lid? Log dan in op uw persoonlijke pagina!

Bent u al lid van ons klantpanel? Dan heeft u toegang tot een speciale ledenpagina. Hier bekijkt u de resultaten van alle onderzoeken. En kunt u met andere leden discussiëren over verschillende onderwerpen.
Inloggen klantpanel