Ik kom graag 'Even Apeldoorn' helpen
-
U krijgt maximaal 6 keer per jaar een uitnodiging per e‑mail
-
U bepaalt zelf elke keer of u met een onderzoek meedoet
-
U krijgt altijd een samenvatting met de uitkomsten van het onderzoek
Benieuwd naar de vragen aan ons klantpanel?
Ons klantpanel bekeek een e-mail die klanten krijgen als ze klant bij ons worden. De e-mail kreeg een 7,8 als rapportcijfer. Panelleden vonden onze e-mail menselijk en meedenkend overkomen. Verbeterpunten waren er ook. Zo gaven wij veel informatie in 1 keer. Ook was er teveel aandacht voor digitale communicatie. We communiceren graag op een prettige manier met onze klanten. Daarom gaan we aan de slag om de e-mail nog beter te maken.
Zo’n 200 leden van ons klantpanel mochten een zelfbedachte schade melden via een spraakrobot. We kregen verschillende reacties. Lukte het om de schade te melden? Dan waren klanten positief verrast. Het melden verliep soepel en duidelijk. Helaas lukte het melden van de schade bij veel klanten ook niet. Klanten werden niet herkend door het systeem. We kregen veel goede tips om het proces en de stem van de spraakrobot te verbeteren. De versie van dit moment is nog niet goed genoeg. Daar gaan we mee aan de slag.
Korte terugblik op 2022
We deden in 2022 veel mooie onderzoeken binnen ons klantpanel. Onze medewerkers vertellen u graag meer over de resultaten. En wat Centraal Beheer daarmee doet.
Onze leden doen graag mee aan het panel. Zij waardeerden het panel in januari 2024 met een 8,0. We zijn trots op dit mooie rapportcijfer!