'Even Apeldoorn' helpen

Het klantpanel van Centraal Beheer

Heeft u ideeën over hoe Centraal Beheer haar klanten beter kan helpen? Wat vindt u belangrijk? Doe mee met ons ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel.

De mening van onze klanten

Het ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel is een groep klanten van Centraal Beheer. Zij geven regelmatig hun mening over ons. Denken mee over nieuwe diensten of producten. Of discussiëren over verschillende onderwerpen. Zo zorgen we er samen voor dat onze dienstverlening goed aansluit bij uw wensen!

Ik kom graag 'Even Apeldoorn' helpen

stap 1 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U krijgt maximaal 6 keer per jaar een uitnodiging per e‑mail

stap 2 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U bepaalt zelf elke keer of u met een onderzoek meedoet

stap 3 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U krijgt altijd een samen­vatting met de uitkomsten van het onderzoek

Benieuwd naar de vragen aan ons klantpanel?

Hieronder ziet u een paar voorbeelden van de vragen en onderwerpen die recent aan bod kwamen.
We lieten het klantpanel schade melden via een spraakcomputer aan de telefoon. De leden waardeerden deze manier van schade melden met een 7,5. Ze bevelen het gebruik van de spraakcomputer niet aan. Het voelt onpersoonlijk en niet alle functies werkten goed. Dat kan dus nog beter. We gaan de spraakcomputer daarom nog niet gebruiken. En gaan aan de slag met de verbetertips.
Als klanten hun premie niet op tijd betalen, sturen wij betalingsherinneringen. Wij vroegen onze panelleden wat zij van onze herinneringen vonden. Het klantpanel was positief over het aantal herinneringen. Na 3 herinneringen sturen wij onze klanten ook nog een sms. Veel panelleden gaven aan liever niet te betalen via een betaallink in een sms. Zij zijn alert op phishing en vertrouwen zo’n bericht niet. Wij kijken daarom nog eens kritisch naar onze herinnering via sms.
Panelleden hielpen ons bij de ontwikkeling van een nieuwe dienst. Het ging om een keuring van de woning. Een expert bezocht een aantal panelleden thuis. En bekeek de woning van de kruipruimte tot aan het dak. Na het bezoek kregen zij een onderhoudsplanner voor de komende 3 jaren. In deze planner stond wanneer onderhoud nodig is. En wat dit onderhoud kost. De panelleden waren verrast door de kennis van de expert. En waren blij met een overzicht van het onderhoud. Deze reacties helpen ons enorm. Zo kunnen wij een dienst ontwikkelen die past bij de wensen van onze klanten.
Panelleden met een Rechtsbijstandverzekering mochten meedoen aan een onderzoek. Het overgrote deel van de leden is erg tevreden over de verzekering. Ze voelen zich goed verzekerd en zijn tevreden over de premie. Er zijn ook tips voor verbetering. Een aantal klanten wil graag zelf een advocaat kiezen, een second opinion aanvragen of cyberrisico’s meeverzekeren. Wij gaan onderzoeken of we onze Rechtsbijstandverzekering met deze extra keuzes kunnen uitbreiden.
Onze leden doen graag mee aan het panel. Zij waardeerden het panel in januari 2021 met een mooie 7,9. Op naar een 8!
Ik doe ook mee

Al lid? Log dan in op uw persoonlijke pagina!

Bent u al lid van ons klantpanel? Dan heeft u toegang tot een speciale ledenpagina. Hier bekijkt u de resultaten van alle onderzoeken. En kunt u met andere leden discussiëren over verschillende onderwerpen.
Inloggen klantpanel