'Even Apeldoorn' helpen

Het klantpanel van Centraal Beheer

Heeft u ideeën over hoe Centraal Beheer haar klanten beter kan helpen? Wat vindt u belangrijk? Doe mee met ons ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel.

De mening van onze klanten

Het ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel is een groep klanten van Centraal Beheer. Zij geven regelmatig hun mening over ons. Denken mee over nieuwe diensten of producten. Of discussiëren over verschillende onderwerpen. Zo zorgen we er samen voor dat onze dienstverlening goed aansluit bij uw wensen!

Ik kom graag 'Even Apeldoorn' helpen

stap 1 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U krijgt maximaal 6 keer per jaar een uitnodiging per e‑mail

stap 2 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U bepaalt zelf elke keer of u met een onderzoek meedoet

stap 3 aanmelden klantpanel Centraal Beheer

U krijgt altijd een samen­vatting met de uitkomsten van het onderzoek

Benieuwd naar de vragen aan ons klantpanel?

Hieronder ziet u een paar voorbeelden van de vragen en onderwerpen die recent aan bod kwamen.
Panelleden gaven hun mening over hun informatievoorkeuren. Bijvoorbeeld over de manier waarop zij informatie van ons willen ontvangen, hoe vaak en welke soort informatie. Zo’n 2/3e van onze leden gaf aan dat zij dit graag via Mijn Centraal Beheer willen doorgeven. In het voorjaar van 2022 kunnen onze klanten hun informatievoorkeur in Mijn Centraal Beheer bekijken en aanpassen. De uitkomsten van het onderzoek gebruiken we om Mijn Centraal Beheer verder te verbeteren.
Vanaf 1 juli 2022 is het volgens de overheid verplicht om op elke verdieping in huis een rookmelder te plaatsen. Wij vroegen onze panelleden of zij hiervan op de hoogte waren. En of wij onze klanten kunnen helpen bij de aanschaf en de plaatsing van rookmelders. De helft van het klantpanel kende deze verplichting niet. Het panel zag dan ook zeker een rol voor Centraal Beheer om klanten hiermee te helpen. We lieten onze leden verschillende manieren zien hoe wij onze klanten kunnen informeren en helpen. Met de inzichten die het klantpanel ons gaf, gingen we aan de slag. We regelden een rookmelder actie voor klanten met een Woonverzekering en mensen die een Woonverzekering afsloten.
Als klanten hun premie niet op tijd betalen, sturen wij betalingsherinneringen. Wij vroegen onze panelleden wat zij van onze herinneringen vonden. Het klantpanel was positief over het aantal herinneringen. Na 3 herinneringen sturen wij onze klanten ook nog een sms. Veel panelleden gaven aan liever niet te betalen via een betaallink in een sms. Zij zijn alert op phishing en vertrouwen zo’n bericht niet. Wij kijken daarom nog eens kritisch naar onze herinnering via sms.
Panelleden gaven hun mening over hoe gewaardeerd men zich voelt door Centraal Beheer. Twee derde van de klanten voelt zich (heel erg) gewaardeerd. Ook voelt het overgrote deel zich bij Centraal Beheer meer gewaardeerd dan bij een andere verzekeraar. En dat komt door het prettige contact met onze medewerkers. Klanten vinden het fijn als zij op een speciaal moment een cadeautje krijgen. De helft geeft zelfs aan dat ze zich daardoor meer gewaardeerd voelen. Dankzij dit onderzoek weten we nu beter wat de wensen van onze klanten zijn. Hier gaan we de komende maanden mee aan de slag.

Achter de schermen van het klantpanel

Leer onze mensen achter het klantpanel kennen. Zij vertellen u wat het panel doet. En waarom de mening van onze klanten zo belangrijk is.

Onze leden doen graag mee aan het panel. Zij waardeerden het panel in januari 2021 met een mooie 7,9. Op naar een 8!
Ik doe ook mee

Al lid? Log dan in op uw persoonlijke pagina!

Bent u al lid van ons klantpanel? Dan heeft u toegang tot een speciale ledenpagina. Hier bekijkt u de resultaten van alle onderzoeken. En kunt u met andere leden discussiëren over verschillende onderwerpen.
Inloggen klantpanel