'Even Apeldoorn' helpen

Het klantpanel van Centraal Beheer

Heeft u ideeën over hoe Centraal Beheer haar klanten beter kan helpen? Wat vindt u belangrijk? Doe mee met ons ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel.

De mening van onze klanten

Het ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel is een groep klanten van Centraal Beheer. Zij geven regelmatig hun mening over ons. Denken mee over nieuwe diensten of producten. Of discussiëren over verschillende onderwerpen. Zo zorgen we er samen voor dat onze dienstverlening goed aansluit bij uw wensen!

Ik kom graag 'Even Apeldoorn' helpen

  1. U krijgt maximaal 6 keer per jaar een uitnodiging per e‑mail
  2. U bepaalt zelf elke keer of u met een onderzoek meedoet
  3. U krijgt altijd een samen­vatting met de uitkomsten van het onderzoek

Benieuwd naar de vragen aan ons klantpanel?

Hieronder ziet u een paar voorbeelden van de vragen en onderwerpen die recent aan bod kwamen.
We vroegen onze panelleden of we ze met ‘je’ of ‘u’ mogen aanspreken. Ongeveer 1/3e was (zeer) positief en de rest neutraal. We maakten 2 onderzoeksgroepen: de ene helft kreeg de e-mail in de ‘je-vorm’. En de andere helft in de ‘u-vorm’. Leden die we met ‘je’ aanspraken zijn iets positiever dan de leden die we met ‘u’ aanspraken. We willen graag zo persoonlijk mogelijk communiceren met onze klanten. De inzichten uit dit onderzoek nemen we dan ook mee in onze communicatieplannen.
Vindt u Centraal Beheer transparant? Dat vroegen wij onze panelleden. Bijna alle leden vinden ons betrouwbaar en duidelijk. Zij beoordeelden ons met een 7,8. Panelleden vinden ons transparant wanneer informatie duidelijk is. Belangrijk daarbij is ‘opbouw van de kosten’, ‘wat is wel en niet verzekerd’ en de ‘leesbaarheid van de informatie’. Er is ook ruimte voor verbetering. Zo willen de leden graag meer uitleg bij de afhandeling van een schade. Waarom keren we wel of niet uit? En hoe bepalen we dat? Wij gaan hiermee aan de slag.
De meeste panelleden met een Aansprakelijkheidsverzekering zijn tevreden over de verzekering en de premie. Zij gaven ons ook tips voor verbetering. Zoals een duidelijk overzicht van wat wel en niet verzekerd is. Wij gaan kijken hoe wij dit kunnen verbeteren. Ook dachten de leden mee over hoe wij de kosten van de stijgende schades kunnen oplossen. Ze kozen in dat geval voor een verplicht eigen risico. Dus dat de klant een deel van de schade zelf moet betalen.
Wat vinden onze panelleden van Mijn Centraal Beheer? Bijna alle deelnemers aan het onderzoek vinden Mijn Centraal Beheer overzichtelijk. Ze vinden dat (bijna) alles wat ze nodig hebben in de online omgeving staat. De panelleden gaven meestal niet spontaan aan dat ze bepaalde informatie missen. Toch vindt 74 tot 96% nieuwe, extra informatie wel (erg) belangrijk. Zoals het laatste bezoek van Mijn Centraal Beheer. Of informatie over betalingen van de klant en Centraal Beheer. En ook informatie over het contact met een medewerker en de afspraken die er zijn gemaakt. We kijken in 2023 welke nieuwe informatie we kunnen laten zien in Mijn Centraal Beheer. En op welke manier.

Korte terugblik op 2022

We deden in 2022 veel mooie onderzoeken binnen ons klantpanel. Onze medewerkers vertellen u graag meer over de resultaten. En wat Centraal Beheer daarmee doet.

Onze leden doen graag mee aan het panel. Zij waardeerden het panel in januari 2023 met een 7,8. Op naar een mooie 8!
Ik doe ook mee

Al lid? Log dan in op uw persoonlijke pagina!

Bent u al lid van ons klantpanel? Dan heeft u toegang tot een speciale ledenpagina. Hier bekijkt u de resultaten van alle onderzoeken. En kunt u met andere leden discussiëren over verschillende onderwerpen.
Inloggen klantpanel