'Even Apeldoorn' helpen

Het klantpanel van Centraal Beheer

Heb je ideeën over hoe Centraal Beheer haar klanten beter kan helpen? Wat vind je belangrijk? Doe mee met ons ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel.

De mening van onze klanten

Het ‘Even Apeldoorn Helpen’ klantpanel is een groep klanten van Centraal Beheer. Zij geven regelmatig hun mening over ons. Denken mee over nieuwe diensten of producten. Of discussiëren over verschillende onderwerpen. Zo zorgen we er samen voor dat onze dienstverlening goed aansluit bij jouw wensen!

Ik kom graag 'Even Apeldoorn' helpen

  1. Je krijgt maximaal 6 keer per jaar een uitnodiging per e‑mail
  2. Je bepaalt zelf elke keer of je met een onderzoek meedoet
  3. Je krijgt altijd een samen­vatting met de uitkomsten van het onderzoek

Benieuwd naar de vragen aan ons klantpanel?

Hieronder zie je een paar voorbeelden van de vragen en onderwerpen die laatst aan bod kwamen.
De meeste panelleden met een Autoverzekering zijn tevreden over de verzekering en de premie. Zij gaven ons ook tips voor verbetering. Zoals een duidelijk overzicht van wat wel en niet verzekerd is. We bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Ook vonden de meeste leden het een goed idee om de premie afhankelijk te maken van het aantal kilometers dat een verzekerde rijdt. We gaan dit idee verder bekijken.
Zo’n 70% vindt de lengte van onze vragenlijsten goed. De ideale invulduur is 5 minuten en 30 seconden. We merkten dat de geschatte invulduur die wij noemden korter was dan de werkelijke invulduur. Dat gaat we verbeteren. Door vooraf de vragen bij een deel van ons panel te testen.
Samen met Interpolis en Eurocross Assistance onderzochten we welke vakantielanden populair zijn en hoe onze leden zich voorbereiden. Ook vroegen we hoe zij naar hun bestemming reizen. Deze inzichten gebruiken we om onze klanten in de toekomst nog beter te kunnen helpen tijdens vakantie in het binnen- en buitenland. Ook weten we nu beter welke tips we kunnen geven om goed voorbereid op reis te gaan. Deze tips delen we op onze website en via social media.
We vroegen onze panelleden naar hun mening over kunstmatige intelligentie, zoals AI en ChatGPT. We vinden het namelijk belangrijk om rekening te houden met de kansen, twijfels en bezwaren van onze klanten bij nieuwe ontwikkelingen. Leden denken verschillend over de inzet van AI in persoonlijk contact. Zo is 45% nog niet bekend met de mogelijkheden. Daarom willen we onze klanten meer informeren over kunstmatige intelligentie en de mogelijke ontwikkelingen bij Centraal Beheer. Bijvoorbeeld met informatie over ons onderzoek hoe AI onze klanten kan helpen met schademelden.

Ons klantpanel krijgt een mooi rapportcijfer

Onze leden doen graag mee aan het panel. Zij waardeerden het panel in januari 2025 met een 8,0. We zijn trots op dit mooie rapportcijfer!

Ik doe ook mee

Al lid? Log dan in op jouw persoonlijke pagina!

Ben jij al lid van ons klantpanel? Dan heb je toegang tot een speciale ledenpagina. Hier bekijk je de resultaten van alle onderzoeken. En kun je met andere leden discussiëren over verschillende onderwerpen.
Inloggen klantpanel