Uw mening geven

Belangrijk voor ons én voor andere klanten

Wanneer vragen wij om uw mening?

Wij vragen dagelijks aan klanten wat ze van onze dienstverlening vinden. Dat doen we online, als een klant onze site of app bekijkt. En via e‑mail nadat een klant contact met ons had. Of na een telefoongesprek of chat. We vragen niet altijd iedereen om een mening. Maar in dat geval kiezen we niet bewust welke klant wel of niet. Dan is het dus toevallig als wij u online of via e‑mail uw mening vragen. Of een uitnodiging voor een klantonderzoek sturen. U kunt natuurlijk ook altijd zelf contact met ons opnemen. En een klacht, verbetertip of compliment telefonisch of online doorgeven.

We horen graag uw eerlijke mening

We zijn niet alleen maar geïnteresseerd in complimenten. Hoewel het natuurlijk heel leuk is om die te ontvangen. Maar juist met uw kritiek en tips kunnen we aan de slag met verbeteringen. We willen klanten niet beïnvloeden bij het geven van hun mening. Daarom geven we in principe geen cadeaus of geld als we naar uw mening vragen. Soms doen we dit wel, bijvoorbeeld als we u uitnodigen voor een klantonderzoek dat wat meer tijd kost. U ontvangt dan een vergoeding voor uw tijd. Als we dit doen, zijn we hierover open en eerlijk.

Wat doen we met uw opmerkingen?

Alle complimenten, verbetertips en nieuwe ideeën bekijken we. Hiermee verbeteren we onze dienstverlening. Op de pagina ‘De mening van onze klanten’ leest u wat klanten van ons vinden. En wat we het afgelopen kwartaal verbeterden.

We laten op onze site reviews zien van klanten

Veel mensen willen graag weten wat de ervaringen zijn van anderen. Daarom laten we op onze site zien wat klanten van onze dienstverlening en producten vinden. Dat doen we op verschillende manieren:

  1. We tonen de reviews van alle klanten
    Bij sommige producten of diensten laten wij alle reacties van klanten zien. Positief én negatief. De nieuwste reviews staan bovenaan. Reviews met niet beschaafde taal, privacygevoelige informatie, discriminerende en beledigende teksten laten wij niet zien.
  2. We tonen een selectie van de reviews van klanten
    Soms laten we een paar klantreacties zien. Deze reacties zijn dan representatief voor alle reviews. We delen positieve en negatieve reacties. En bijvoorbeeld wat de gemiddelde klanttevredenheid is.
  3. We laten zien wat klanten op een externe beoordelingssite over ons zeggen
    Er zijn verschillende websites die beoordelingen over andere bedrijven laten zien. Soms laten we op onze site zien wat klanten daar over Centraal Beheer en onze producten en diensten zeggen. Of we verwijzen naar deze beoordelingssites. We doen dat alleen als wij zeker weten dat de beoordelingen van klanten van Centraal Beheer zijn. En zonder betaling of door een andere manier van beïnvloeding verzameld zijn.

We zorgen ervoor dat de reviews van echte klanten zijn. Bijvoorbeeld door alleen onze klanten een vragenlijst te sturen waarin we om hun mening vragen. En op onze site een review te vragen nadat een klant een product of dienst heeft gesloten. Of een schade heeft gemeld via de persoonlijke klantomgeving.

Klanten geven ons ook rapportcijfers

Wij willen er zijn voor onze klanten. Zeker als er een schade is. Daarom vragen we klanten om een rapportcijfer na een afgehandelde schade. Dat doen we voor onze Auto-, Woon- en Reisverzekering. Per verzekering vragen we dat aan minstens 60 klanten. Elke maand opnieuw. Op die manier weten wij of onze klanten tevreden zijn op het moment dat zij ons nodig hebben. En weet u hoe klanten ons beoordelen.