Veelgestelde vragen Klushulp
Met Klushulp van Centraal Beheer vindt u snel de juiste vakman voor klussen in en om uw huis. Zoek online de klus die u wilt laten uitvoeren, kies een datum en tijdstip dat u uitkomt en vraag uw klus aan. Wij maken gebruik van het netwerk van onze partner Roamler Tech. Zo kunnen wij werken met vakmannen uit heel Nederland en is er altijd wel een vakman bij u in de buurt. Bij Klushulp van Centraal Beheer betaalt u dan ook geen voorrijkosten.
Mensen helpen doen we al meer dan 100 jaar. We zijn er goed in. Maar mensen veranderen. De markt verandert. Dus veranderen wij mee. Door heel Nederland nog meer hulp te bieden. En vooral gemak. Vanuit die gedachte ontwikkelen we steeds meer diensten waarmee we mensen verder helpen. Zoals onze Klushulp. Uit onderzoek blijkt dat bij veel mensen klusjes in en om het huis blijven liggen. Dat geeft irritatie en een onrustig gevoel. Met Klushulp wil Centraal Beheer u helpen om deze klussen snel en goed te regelen. Zodat u thuis weer kunt genieten en meer tijd hebt voor uw familie, vrienden, sport of hobby's.
- Wij werken alleen met de beste vakmannen en -vrouwen.
- U maakt een afspraak wanneer het u uitkomt. Dus ook 's avonds en in het weekend.
- Wij bieden u de Komt goed-garantie. De vakmannen doen hun uiterste best om de aangevraagde klus te klaren. Is er toch iets niet goed gegaan? Dan vragen wij dezelfde of een andere vakman de fouten of schade kosteloos te herstellen. Voor meer informatie over de Komt goed-garantie, zie onze algemene voorwaarden.
We begrijpen dat u uw klus gewoon snel en goed geklaard wilt hebben. De vakmannen doen daar ook hun uiterste best voor. Is er toch iets niet goed gegaan? Dan bieden wij u de Komt goed-garantie. Bent u direct na afloop van de uitgevoerde klus niet tevreden? Laat dit de vakman meteen weten, dan kan hij het meteen oplossen. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op. Dan vragen wij dezelfde of een andere vakman de fouten of schade te herstellen. Zonder dat u hiervoor hoeft te betalen. Meer informatie over de Komt goed-garantie, leest u in onze algemene voorwaarden.
- Kies de klus
We gaan meteen op zoek naar een vakman bij u in de buurt. U krijgt een bevestiging van de gemaakte afspraken per e-mail. In de e-mail staan alle gegevens van uw klusaanvraag op een rij. - De vakman komt bij u langs
In de afspraakbevestiging staan alle gegevens van de afspraak. De vakman komt langs op de afgesproken tijd. Zonder voorrijkosten. - Betaal via iDeal
Na de klus ontvangt u van ons een e-mail met de rekening. U betaalt ons via iDeal, met de link die in de e-mail staat. U betaalt niet aan de vakman.
Het is natuurlijk handig als de vakman langskomt wanneer dat u het beste uitkomt. Daarom werken de vakmannen 's avonds tot 20.00 uur en in het weekend. 's Avonds en in het weekend moeten de vakmannen schuiven in hun agenda om u snel te helpen. Daarom betaalt u dan meer dan overdag. Bij het aanvragen van de klus kiest u zelf de dag en het tijdvak dat u het beste uitkomt. Dan ziet u meteen het tarief. Vaak lukt het ons om de afspraak op de door u aangevraagde dag en tijd te plannen. Lukt dat een keer niet, dan bellen we u. En kiezen we in overleg een andere tijd of dag.
Wij zijn telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur. Wij reageren op uw mail van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Maar u kunt altijd online een klus boeken.
Wij vragen alle klanten na de klus hoe ze de uitgevoerde klus en de vakman waarderen. Dit zijn de reviews die u vindt op onze site. We delen de reviews ook met onze partner en de vakmannen. Zo houden we samen de kwaliteit hoog. Het kan voorkomen dat we een inschattingsfout maakten en dat de vakman niet de juiste kwaliteit levert. We gaan dan in gesprek met onze partner. Verbetert de kwaliteit niet, dan verdwijnt deze vakman uit ons netwerk. Reviews zijn daarom heel belangrijk voor ons.
We geven per klus zoveel mogelijk informatie over de prijs. Het tarief hangt af van de dag en het tijdstip waarop u de klus wilt laten uitvoeren. 's Avonds en in het weekend rekenen wij een hoger tarief.
Sommige klussen hebben een vaste prijs, andere klussen een prijs per uur. De prijzen zijn inclusief BTW. Eventuele materiaalkosten zijn niet bij de prijs inbegrepen. Als het kan vermelden we de gemiddelde duur van de klus. Zo kunt u vooraf inschatten welk bedrag u kunt verwachten. U betaalt altijd € 14,95 servicekosten per klus.
De vakman rijdt ook voor kleinere klussen graag uw kant op. Om ervoor te zorgen dat de vakman wat overhoudt aan kleinere klussen, rekenen we minimaal 1 uur. Omdat we geen voorrijkosten rekenen, bent u met het uurtarief vaak goedkoper uit. Ook al is de vakman binnen het uur klaar.
U ontvangt van ons de rekening na afronding van de klus. Als de vakman klaar is met de klus, geeft hij aan welke werkzaamheden hij verrichtte, hoe lang hij bezig was en of hij materialen gebruikte. Daarna wordt de rekening gemaakt. En wij sturen u deze per e-mail toe. U betaalt nooit aan de vakman, maar aan ons.
In onze e-mail met de rekening staat een link naar iDeal waarmee u de rekening aan ons kunt betalen. Of u schrijft het bedrag over met de betaalgegevens die u in de e-mail vindt. U betaalt de rekening uiterlijk 14 dagen na uitvoering van de klus aan ons. Als u dan nog niet heeft betaald, sturen wij u een herinnering.
U kunt binnen 14 dagen afzien van de klus. Zonder een reden op te geven. Deze termijn gaat in nadat u de afspraakbevestiging van ons heeft ontvangen. Wilt u van de klus afzien? Stuur dan dit formulier naar klushulp@centraalbeheer.nl. Of laat via dit e-mailadres weten dat u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht. Uiteraard kan dit ook telefonisch: (055) 579 7676. Of via de annuleringsknop in de afspraakbevestiging.
Doet u dit minimaal 24 uur vóór de gemaakte afspraak, dan zitten hier geen kosten aan verbonden. Bedenkt u zich op een later moment? Dus binnen 24 uur voor de afspraak, tijdens of zelfs na de klus? Dan bent u ons een vergoeding verschuldigd. Meer informatie vindt u in onze voorwaarden.
Let op: is er sprake van een spoedreparatie? Bijvoorbeeld bij een lekkage of een kapotte cv-ketel. Is de termijn van 14 dagen voorbij? Of is een geleverd product definitief samengevoegd met een andere zaak? Bijvoorbeeld in de muur geplaatste elektra of leidingen. Dan heeft u geen bedenktijd.
Ja. Wilt u de klus annuleren? Dan kunt u de link om te annuleren gebruiken. Deze link vindt u in de e-mail waarmee wij de afspraak hebben bevestigd.
Wilt u de klus wijzigen? Bel ons dan op 055 - 579 76 76.
Wilt u de afspraak afzeggen of wijzigen binnen 14 dagen na ontvangst van onze afspraakbevestiging? Dan verwijzen wij u naar de bedenktijd.
Wilt u de afspraak afzeggen of wijzigen na deze termijn? Dan kan dit tot 24 uur vóór de gemaakte afspraak zonder kosten te maken. Zegt u af of wijzigt u de afspraak binnen 24 uur voor de afspraak? Dan brengen wij 75% van de vaste prijs of het uurtarief in rekening. Plus de servicekosten.
U kunt uw klus 24 uur per dag online aanvragen.
Heeft u een vraag? U kunt ons het snelst bereiken via WhatsApp op nummer 06-20422962. Stuur een e-mail naar klushulp@centraalbeheer.nl. Of bel ons op (055) 579 7676. Van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur.
Wilt u de klus annuleren? Dan kunt u de link om te annuleren gebruiken. Deze link vindt u in de e-mail waarmee wij de afspraak hebben bevestigd.