Albert Heijn en Centraal Beheer doen pilot ’Het slimme deurslot’

De pilot startte op 1 oktober en eindigt op 1 december. Albert Heijn bezorgt de boodschappen tot in de koelkast. Zelfs wanneer de klant niet thuis is. Boodschappen doen wordt zo nog makkelijker!

Als er iets misgaat bij de bezorging lost Centraal Beheer het op

10 huishoudens doen mee aan de pilot. Hun huizen hebben een slimme deurbel gekregen met een slim deurslot. Mocht er tijdens de pilot toch iets misgaan, dan lost Centraal Beheer het op. Dat is wel zo fijn voor de huishoudens én de bezorgers.

Hoe het werkt

  • De bezorger belt aan met de SecuFirst slimme deurbel.
  • Via een app krijgt de bewoner een bericht op zijn of haar smartphone.
  • Met de camera op de deurbel krijgt de bewoner via een live verbinding contact met de bezorger.
  • De bezorger identificeert zich en de bewoner opent de deur met het Nuki slimme deurslot.
  • De bezorger brengt de boodschappen naar de keuken. Gekoelde producten zet de bezorger met een tas in de koelkast.
  • De bezorger verlaat het huis. De bewoner doet de deur via de Nuki app weer op slot.

En heeft de klant een gedeelde voordeur?

Ook daar is een oplossing voor! Met het nieuwe Nello deurslot kan de bezorger de gedeelde deur zelf openen. De bezorger belt simpelweg aan op een afgesproken tijdstip en de gedeelde deur gaat automatisch open. Bij de voordeur van de woning neemt de bezorger vervolgens contact op met de slimme deurbel.

Makkelijk, veilig en met volledige controle door de klant

Het maakt niet uit of de klant in een vrijstaand huis, een appartement of een andere woning woont. Albert Heijn en Centraal Beheer maken bezorging via het slimme deursloten mogelijk.

Heb je vragen?

Stuur dan een mail naar lab55@achmea.nl