dashboard duurzame inzetbaarheid lekker bezig

Inzicht voor u als werkgever

Grip op de voortgang, knelpunten en kansen van duurzame inzetbaarheid in uw organisatie

Overzicht en inzicht: het dashboard van Lekker Bezig

Het dashboard bestaat uit makkelijk leesbare grafieken en cijfers over duurzame inzetbaarheid. Realtime, dus altijd actueel. Zo ziet u hoe uw organisatie ervoor staat op de domeinen gezondheid, werk-privé, ontwikkeling en loopbaan. Bijvoorbeeld:

  • Hoeveel medewerkers zitten lekker in hun vel?
  • Hoeveel medewerkers denken dat hun baan gaat veranderen de komende jaren?
  • Hoeveel medewerkers ervaren stress door hun financiële situatie?
  • Hoeveel medewerkers ervaren een goede werk-privé balans?
Naast bovenstaande belangrijke stuurinformatie krijgt u duidelijk inzicht in het gebruik van de app, afgenomen oplossingen en financiële informatie. Ook krijgt u inzicht in de activatie van uw medewerkers, de afgenomen oplossingen en de besteding van de budgetten.
Infographic Lekker Bezig - totaalaanpak duurzaam inzetbare medewerkers

Het persoonlijke budget voor uw medewerkers

U stelt een persoonlijk budget beschikbaar voor uw medewerkers. Hoeveel dat is, is afhankelijk van uw situatie als werkgever. We gaan graag met u in gesprek om te kijken wat passend is. Binnen Lekker Bezig hebben we werkgevers met allerlei verschillende budgetten. Vaak liggen die tussen de € 500,- en de € 1.000,-.

In 6 stappen aan de slag met Lekker Bezig

Als u Lekker Bezig gaat implementeren volgen we samen heel gemakkelijk 6 stappen. Zo zorgen we ervoor dat duurzame inzetbaarheid echt gaat leven binnen uw organisatie. Lees hier hoe we er samen met u een succes van maken.

Veelgestelde vragen

Wij vinden het belangrijk dat u weet wat wij wel en niet met gegevens doen. In het privacy statement leest u welke gegevens en informatie wij verzamelen, gebruiken delen en opslaan. En waarvoor we dat doen. Daarom lees u in de privacy statements welke gegevens en informatie wij van u verzamelen, gebruiken delen en opslaan. En waarom we dat doen.

Het privacy statement van Lekker Bezig lees u op:

https://lekkerbezig.centraalbeheer.nl/p/privacy-statement

Het algemene privacy statement van Centraal Beheer leest u op:

https://www.centraalbeheer.nl/over-ons/privacy-statement

Wij werken verder volgens de richtlijnen van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG)

Nee, bij Lekker Bezig staat de duurzame inzetbaarheid van uw medewerkers en organisatie centraal. Daarom sturen wij uw medewerkers geen commerciële berichten over andere producten en diensten van Centraal Beheer omdat zij onze dienst Lekker Bezig gebruiken.

Wij geven u als werkgever via een handig dashboard inzicht in de duurzame inzetbaarheid van uw organisatie en medewerkers. Informatie die u helpt om beslissingen te nemen.

Een paar voorbeelden van de inzichten die u via het realtime dashboard krijgt:

Activatie van deelnemers

Inzicht in deelnemers en afgenomen oplossingen
  • Aantal geactiveerde (medewerkers)accounts
  • Aantal medewerkers die de persoonlijke vragenlijst hebben afgerond
  • Aantal medewerkers die een oplossing hebben afgenomen

Duurzame inzetbaarheid in uw organisatie

Inzicht in hoe uw medewerkers naar zichzelf kijken. Nu en in de toekomst. 
  • Aantal medewerkers dat lekker in hun vel zit of bijvoorbeeld stress ervaart door hun financiële situatie
  • Aantal medewerkers die een goede werk-privé balans ervaren

Budget

Inzicht in budget en kosten
  • Besteed budget per deelnemer
  • Totaal besteed budget

In het dashboard krijgt u nog veel meer inzichten. Wilt u daar meer over weten? Neem dan contact met ons op of plan een adviesgesprek voor meer inzichten.

Fijn om te weten: wij werken volgens de richtlijnen van de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). De informatie in het dashboard wordt samengevoegd weergegeven. En is niet te herleiden op individueel persoonsniveau. Zo borgen we de privacy van uw medewerkers. Daarom is het dashboard op bedrijfsniveau beschikbaar bij deelname van minimaal 30 medewerkers.

U kunt Lekker Bezig inrichten en controle en grip houden op een manier die past bij uw organisatie. Daar bieden wij verschillende mogelijkheden en keuzes voor. Uiteraard helpen wij u daar tijdens de implementatie bij op basis van uw wensen en behoeftes.

Een aantal voorbeelden van dingen die u zelf gemakkelijk voor uw organisatie kunt regelen:

  • Toevoegen en afmelden van medewerkers.
  • Instellen van persoonlijk budget per medewerker.
  • Instellen van maximum budget voor de organisatie (budgetplafond).
  • Aanmaken van groepen om in het dashboard aparte uitsplitsingen te kunnen maken.
Meer weten over de verdere mogelijkheden om Lekker Bezig in te richten voor uw organisatie? 
Neem dan contact met ons op via het formulier of plan direct een adviesgesrpek. Wij helpen u graag!