Zakelijke klantenservice

Even contact, een schade of een wijziging doorgeven

Schade melden

Schade

Wijziging doorgeven

Wijziging doorgeven

Contact

Contact

Een klacht doorgeven

Klacht doorgeven

De Ondernemersdesk

Ondernemersdesk

Extra informatie

Extra informatie

U kunt gemakkelijk online, telefonisch of via de virtuele assistent uw schade melden. Kies een onderwerp en lees hoe u uw schade meldt.

Via deze pagina kunt u gemakkelijk uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen.

Klik op het onderdeel dat u wilt bekijken en aanpassen.

Geef uw wijziging aan ons door

Telefonisch schade melden

Voor het melden van een schade kunt u ons dag en nacht bereiken op (055) 579 7777. Over het keuzemenu

Welk telefoonnummer belt u?

Wij zijn u graag van dienst op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.

Bent u ondernemer?

Informatie en advies krijgt u via de Ondernemersdesk.

(055) 579 8600
Over het keuzemenu

Vragen over uw bestaande persoonlijk pensioen

(055) 579 8395

Regelt u de arbeidsvoorwaarden, pensioen of verzuim voor uw medewerkers?
Of arbeidsongeschiktheid voor uzelf?

Vragen over uw bestaande collectief pensioen

(055) 579 8004
Over het keuzemenu

Vragen over arbeidsvoorwaarden, verzuim en AOV

(055) 579 8177
Over het keuzemenu.

U bent controller of regelt de financiën binnen het bedrijf

Advies op maat over bedrijfs­schade­verzekeringen, risico­preventie en zakelijke autolease

(055) 579 8359
Over het keuzemenu

Belt u namens uw Vereniging van Eigenaren?

Informatie en advies op maat voor uw Vereniging van Eigenaren Desk

(055) 579 8115
Over het keuzemenu

E-mail

U kunt ons eenvoudig een e-mail sturen met uw vragen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Post stuurt u naar:

Centraal Beheer
Postbus 700
7300 HC Apeldoorn

Bereikbaarheid en reactietermijnen

Centraal Beheer hecht grote waarde aan goede bereikbaarheid voor haar klanten. Het beleid is dan ook dat wij er alles aan doen om klanten zo snel mogelijk te helpen via telefoon, e-mail, internet, fax en post. De wachttijd aan de telefoon is niet langer dan vijf minuten.

Lees meer over onze reactietermijnen.

Klachten

Het kan voorkomen dat u ergens minder tevreden over bent. Wanneer u een klacht heeft, stellen wij het op prijs dat u uw klacht aan ons doorgeeft. Raadpleeg onze klachtenservice hoe u in dit geval kunt handelen.

Bezoekadres

Ons bezoekadres is:

Centraal Beheer
Laan van Malkenschoten 20
7333 NP Apeldoorn

Bekijk de routebeschrijving.

Wij horen graag wat u van ons vindt

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het zijn dat u wat anders verwacht van onze producten of van onze dienstverlening. Uw voorstellen om die te verbeteren horen wij graag. Hier kunt u uw voorstellen opgeven.

Online uw klacht indienen

Wilt u een klacht indienen? Dat kan met het klachtenformulier. Wij zorgen dan dat uw klacht bij de juiste persoon of afdeling terecht komt. Binnen Centraal Beheer hanteren wij als definitie van een klacht: Iedere uiting van onvrede.

Stuur uw klacht per post

Stuurt u uw klacht liever per post? Stuur uw klacht dan naar:

Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

Maar u kunt uw klacht natuurlijk ook telefonisch bij ons indienen.

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons

Als wij niet binnen deze termijn op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Dan kunt u de klacht voorleggen aan de directie van Centraal Beheer. Dat doet u bij de afdeling Klachtenmanagement. Deze afdeling onderzoekt uw klacht zorgvuldig. Stuurt u hiervoor uw klacht t.a.v. de Directie naar bovengenoemd adres.

Bent u niet tevreden over de manier waarop Klachtenmanagement uw klacht heeft behandeld? Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit is een onafhankelijke stichting:

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon: 070-3338999
Internet: www.kifid.nl

Burgerlijk rechter

U kunt altijd naar de burgerlijk rechtergaan. Ook nadat het Kifid een bindend advies heeft uitgebracht. In dit laatste geval zal de rechter alleen procedureel naar de klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site http://www.rechtspraak.nl. Ook kunt u hier nagaan bij welke rechtbank u eventueel terechtkunt.

Klachtenrapportage

Wij zijn graag open en eerlijk over de klachten die we ontvangen en behandelen. Bekijk hieronder de rapportage van de ontvangen en afgehandelde klachten in 2015. Lees de Klachtenrapportage Centraal Beheer 2015.

De Ondernemersdesk: Uw loket voor al uw vragen

U bent ondernemer, dus u bent druk. Met uw bedrijf, medewerkers, uw product of dienstverlening. Voor de ondernemer kunnen privé en zakelijk soms vlak bij elkaar liggen. Centraal Beheer begrijpt dat en biedt zekerheid die daarop is afgestemd. U schakelt altijd rechtstreeks met ons. Er zit niemand tussen. Samen bekijken we welke zekerheid u voor uw bedrijf, uw medewerkers of voor uzelf nodig heeft. Welke risico’s u zelf wilt dragen, en welke niet. Specialisten van onze ondernemersdesk helpen u om tot de juiste oplossingen te komen. Zo kunt u bijvoorbeeld heel eenvoudig uw kantoor aan huis verzekeren. Of kiezen voor een pensioen dat bij u past.

Veel zaken kunt u zelf direct met ons regelen. Online of door even Apeldoorn te bellen en verder te praten met de specialisten van de Ondernemersdesk. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 via (055) 579 8600. U kunt ons ook vragen om u te bellen.

(055) 579 8600 Bel mij