Natuurlijk vinden we het vervelend als je niet tevreden bent over ons. Dat lossen we het liefst zo snel mogelijk op. En daar leren we altijd iets van. Net als van tips en complimenten.
Daarom zijn we blij als jij de moeite neemt om ons hierover te vertellen.
