Zonnepanelen die een dak opgedragen worden

Heeft u een vraag over onze service? 

Wij zijn er voor u!

Vragen over Duurzaam Woongemak

Nee, Duurzaam Woongemak is er voor iedereen. Voor iedereen die snel en makkelijk wil weten of zijn woning geschikt is voor zonnepanelen of isolatie. En een offerte wil aanvragen.

Mensen helpen doen we al meer dan 110 jaar. We zijn er goed in. Maar mensen veranderen. De markt verandert. Dus veranderen wij mee. Door heel Nederland nog meer hulp te bieden. En vooral gemak. Vanuit die gedachte ontwikkelen we steeds meer diensten waarmee we mensen verder helpen. Zo ook met zonnepanelen en woningisolatie. We willen mensen helpen om voorbereid te zijn op de toekomst.

Om de scan te kunnen maken hebben we uw adresgegevens nodig. Op basis van uw gezinssamenstelling schatten we uw jaarverbruik of u vult dit in. Dit is voldoende om te kunnen controleren of uw woning geschikt is voor zonnepanelen of isolatie.

Nee, dat hoeft niet. U vult alleen uw adresgegevens en uw verbruik in. Weet u niet wat uw jaarverbruik is? Geen probleem. We doen dan een inschatting op basis van het aantal gezinsleden in uw huis. Hiermee kunnen we al een scan maken. Bij het aanvragen van een adviesgesprek hebben we ook uw naam, e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig.

Nee, onze partners zijn merkonafhankelijk. U kunt dus gewoon bij uw eigen vertrouwde energiemaatschappij blijven. U kunt natuurlijk altijd overstappen naar een groene energieleverancier. Zij geven vaak meer terug voor stroom die u teveel opwekt.

Aan het eind van de scan ziet u de resultaten. Lijkt uw woning niet geschikt, maar bent u toch benieuwd naar wat er misschien wel mogelijk is? Vraag dan een adviesgesprek aan. Een adviseur bespreekt graag de mogelijkheden met u.

Voor de uitvoering van de diensten van Duurzaam Woongemak sluit u een overeenkomst met verschillende partners en onder hun voorwaarden. Wij bemiddelen hierin door u met deze partners in contact te brengen. Voor onze bemiddeling ontvangen wij een vergoeding van onze partners. Deze partners regelen alles wat met het advies, de offerte, installatie en betaling van uw duurzame maatregelen te maken heeft.

Ja, onze partners geven aan ons door wanneer u bij hen een offerte heeft aangevraagd voor een dienst van Duurzaam Woongemak. En of u de offerte accepteert. Wij krijgen uw contactgegevens. Wij gebruiken deze informatie onder meer voor klantonderzoek.

Wij en onze partners proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over het antwoord op uw vraag of de afhandeling van uw klacht. Dan kunt u voor meer informatie terecht op het Europese platform voor alternatieve geschilbeslechting. Of stuur een e-mail naar duurzaamwoongemak@centraalbeheer.nl.

Zo bereikt u ons

Telefoon

Vanaf dinsdag weer van 9.00 uur tot 16.00 uur

WhatsApp

Vanaf dinsdag weer van 9.00 uur tot 16.00 uur