Niet tevreden?

Wij zoeken samen met u naar een oplossing

Bent u niet tevreden over ons? Wilt u een klacht doorgeven? Of laten weten wat beter kan? Geef het aan ons door. We zoeken graag samen met u naar een oplossing.

We staan voor u klaar

Het liefst spreken wij u persoonlijk. Wij kijken dan samen wat er niet goed gaat. En bespreken met u de beste oplossing. Wilt u toch liever schriftelijk contact? Gebruik dan het klachtenformulier. Of stuur ons een brief.

Bel (055) 579 8000

Gaat het om een financieel product of levens­verzekering? Bel dan: (055) 579 8100. U kunt ook een belafspraak met ons maken.

Vul het klachtenformulier in

Met een online formulier geeft u uw klacht eenvoudig aan ons door. U kunt ook foto’s of documenten meesturen.

Stuur ons een brief

Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Wat kunt u van ons verwachten?

U krijgt binnen 5 werkdagen een eerste reactie van ons. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan laten wij u weten wanneer u weer een reactie van ons kunt verwachten.
Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? Laat het ons weten. Wij nemen uw klacht dan nog een keer met veel aandacht door. En kijken of wij misschien iets over het hoofd gezien hebben in onze beoordeling. Bel ons even op (055) 579 8000. Of (055) 579 8100 voor financiële producten en overlijdens­risico­verzekeringen. Of stuur een brief naar:
Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn
Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u hulp vragen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), het Europees ODR Platform of via de rechter.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Kifid is een onafhankelijke stichting die consumenten helpt met klachten over een financieel product of financiële dienst. Kijk voor meer informatie en een klachtenformulier op kifid.nl.

Europees ODR Platform

Het Europees ODR Platform kan uw klacht bekijken zonder dat er een rechter nodig is.

U kunt ook naar de rechter gaan

Op rechtspraak.nl vindt u meer informatie. Ook bij welke rechtbank u terecht kunt.

Heeft u een verbeteridee? Laat het ons weten!

Heeft u een goed idee? Denkt u dat iets beter of makkelijker kan? Wij horen het graag! Verbeteren doen we namelijk samen met u.

Uw mening en ervaring delen helpt!

Onze klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Op ons verzoek, via een online vragenlijst. Spontaan aan de telefoon. Of in een chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Dankzij deze reacties leren wij iedere dag van onze klanten. En kunnen wij u nóg beter helpen. Daar zijn we heel blij mee! Nieuwsgierig wat andere klanten van ons vinden? En wat wij hiermee doen?
Bekijk de verbeteringen