Hoe maken wij u weer blij?

Wij zoeken samen met u naar een oplossing

Bent u niet tevreden over ons? Of het niet met ons eens? Vindt u dat wij iets beter kunnen doen? Laat het ons weten! Het liefst spreken wij u persoonlijk. Om samen met u te achterhalen wat er niet goed gaat. En met u de beste oplossing te bespreken.

Wij staan voor u klaar

Bel (055) 579 8000

U kunt ook een belafspraak met ons maken.

U kunt ook een brief sturen

Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Chat met ons

U krijgt meteen antwoord van onze chatbot.

Heeft u een verbeteridee?

Uw mening is belangrijk. Geef uw idee aan ons door.

De mening van onze klanten is goud waard

Onze klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Op ons verzoek, via een online vragenlijst. Spontaan aan de telefoon. Of in een chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Dankzij deze reacties leren wij iedere dag van onze klanten. En kunnen wij u nóg beter helpen. Daar zijn we heel blij mee!

Nieuwsgierig wat wij met deze resultaten doen? 

Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan laten wij u weten wanneer u een reactie van ons kunt verwachten.
Bel ons even op (055) 579 8000. Of (055) 579 8100 voor financiële producten en overlijdensrisicoverzekeringen. Of stuur een brief naar:
Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

U kunt contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Kifid is een onafhankelijke stichting die consumenten helpt met klachten over een financieel product of financiële dienst. Kijk voor meer informatie en een klachtenformulier op kifid.nl.
Kifid
Postbus 93257
2509AG Den Haag
Telefoon: 070-3338999
Internet: www.kifid.nl
Of uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platform.

U kunt ook naar de rechter gaan

Op rechtspraak.nl vindt u meer informatie. Ook bij welke rechtbank u terecht kunt.