Mijn Centraal Beheer

Uw gegevens en producten online bekijken en aanpassen

In Mijn Centraal Beheer vindt u informatie over uw producten bij Centraal Beheer. En kunt u veel online regelen. Heel gemakkelijk. Of u nu een particuliere klant bent. Of een zakelijke klant.


Bescherm uw gegevens met Veilig Inloggen

Wij doen er alles aan om uw account en gegevens te beschermen. U helpt daar zelf ook aan mee. Daarom kunt u nu als particuliere klant inloggen met 2-stapsverficatie (2FA).
​Wij noemen dit Veilig Inloggen.

Veiliger inloggen voor particuliere klanten

Bent u een particuliere klant? Of heeft u een Arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV)?
Dan kunt u kiezen voor veiliger inloggen met iDIN of met sms-beveiliging. U zet dit in Mijn Centraal Beheer aan bij uw inloggegevens. Hier leest u meer over deze mogelijkheden.

Veelgestelde vragen over Mijn Centraal Beheer

Bent u een particuliere klant? Of heeft u een AOV?
Dan regelt u dat zelf heel makkelijk online.

Bent u een zakelijke klant?
U kunt gemakkelijk een account aanvragen. Wij maken binnen 2 werkdagen een
account voor u aan.
DigiD is voor overheidsorganisaties en organisaties met een publieke taak zoals ministeries, lokale overheden, organisaties in de zorg, onderwijs, pensioen en
waterschappen. Dat zijn wij niet. Helaas mogen en kunnen wij daarom geen DigiD aanbieden om in te loggen in Mijn­Centraal Beheer.

Bent u uw gebruikersnaam en wachtwoord vergeten? Vraag dan eerst uw gebruikersnaam op. En daarna uw wachtwoord.

Dat is vervelend. Maar gelukkig hebben wij een oplossing.

Bent u een particuliere klant? Of heeft u een AOV?
Dan kunt u uw nieuwe telefoonnummer aan ons doorgeven. U krijgt dan per post een code. Met deze code kunt u uw account opnieuw activeren. En daarna weer veilig inloggen.

Wat vervelend dat u in een doodlopend straatje terecht kwam. Dat betekent vaak een tijdelijke storing bij ons. Probeer het later nog een keer. Meestal kunt u dan verder.