De manier van aanpassen kan verschillen
Uw nieuwe rekeningnummer aan ons doorgeven
Het rekeningnummer van uw schadeverzekeringen past u zelf direct aan in Mijn Centraal Beheer. Bijvoorbeeld van uw auto-, woon-, reis-, rechtsbijstand- en (brom)fietsverzekering. U verandert uw betaalgegevens per verzekering.
Lukt het niet? Of staat uw verzekering er niet bij? Dan kunt u de aanpassing ook telefonisch aan ons doorgeven: (055) 579 8000.
Wilt u een andere bankrekening gebruiken om geld over te maken van en naar uw RentePlús Rekening? U regelt het eenvoudig en snel in Mijn Centraal Beheer.
De nieuwe tegenrekening moet wel op dezelfde naam staan als uw RentePlús Rekening bij Centraal Beheer. Staat de rekening bij Centraal Beheer op 1 naam, dan moet ook de nieuwe tegenrekening op die naam staan. Dat mag ook een en/of rekening zijn. Staat de rekening bij Centraal Beheer op 2 namen, dan moet ook de nieuwe rekening op die 2 namen staan.
Wilt u een andere bankrekening gebruiken om geld over te maken van en naar uw Beleggingsrekening? U regelt het eenvoudig en snel in Mijn Centraal Beheer.
De nieuwe tegenrekening moet wel op dezelfde naam staan als uw Beleggingsrekening bij Centraal Beheer. Staat de Beleggingsrekening bij Centraal Beheer op 1 naam, dan moet ook de nieuwe tegenrekening op die naam staan. Dat mag ook een en/of rekening zijn. Staat de Beleggingsrekening bij Centraal Beheer op 2 namen, dan moet ook de nieuwe rekening op die 2 namen staan.
Wilt u een andere bankrekening gebruiken om geld over te maken naar uw Extra Pensioen Sparen of om uw uitkering van Extra Pensioen Inkomen te ontvangen? U regelt het eenvoudig en snel in Mijn Centraal Beheer.
De nieuwe tegenrekening moet wel op dezelfde naam staan als uw Extra Pensioen Sparen of Extra Pensioen Inkomen bij Centraal Beheer.