Jouw spaarrekeningen

Bekijken en aanpassen

In Mijn Centraal Beheer vind je alles terug over jouw spaarrekening(en). Log in om je saldo te bekijken, geld op te nemen of je gegevens te wijzigen. Zoek je een document? Zoals jouw jaaroverzicht of de voorwaarden? Je vindt alles overzichtelijk terug.

Inloggen bij Centraal Beheer verandert.
Lees alles over Veilig Inloggen.

Veelgestelde vragen

Je maakt geld over vanaf je tegenrekening. Dit is de betaalrekening die je doorgaf bij het openen van RentePlús Rekening. Vul bij de ontvanger van je overboeking je eigen naam in. En bij het rekeningnummer vul je het nummer van je RentePlús Rekening in

Weten welke tegenrekening je hebt doorgegeven? Je vindt deze op verschillende manieren terug:

  • Centraal Beheer App: Kijk bij je RentePlús Rekening achter de 3 puntjes bovenin.
  • Mijn Centraal Beheer: Ga naar Mijn gegevens onder Bank- of tegenrekening. Of bekijk de details van je RentePlús Rekening onder Mijn producten - Spaarrekeningen.

Ontvangen wij de bankoverschrijving voor 17.30 uur? Dan staat het geld nog dezelfde werkdag op je RentePlús Rekening. Komt de overschrijving na 17.30 uur binnen? Dan zie je de bijschrijving de volgende werkdag. Doe je een overschrijving in het weekend? Dan zie je de bijschrijving op maandag in je rekeningoverzicht in de app en op Mijn Centraal Beheer.

Je geld is teruggestort omdat het niet van de betaalrekening kwam die je als tegenrekening van je RentePlús Rekening doorgaf.

Weten welke tegenrekening je hebt doorgegeven? Je vindt deze op verschillende manieren terug:

  • Centraal Beheer App: Kijk bij je RentePlús Rekening achter de 3 puntjes bovenin.
  • Mijn Centraal Beheer: Ga naar Mijn gegevens onder Bank- of tegenrekening. Of bekijk de details van je RentePlús Rekening onder Mijn producten - Spaarrekeningen.