Persoonlijke identificatie

Hoe gaat dat in zijn werk?

Als u klant bent of wordt bij Centraal Beheer kunnen wij u vragen zich te identificeren. Wij vragen u bij het afsluiten van een nieuwe spaar- of lijfrenterekening een identiteitsbewijs te uploaden. En u persoonlijk te laten identificeren op locatie.

Voor het identificeren op locatie werken wij samen met de AMP Groep

De AMP Groep is een partner van Centraal Beheer. Zij zijn gespecialiseerd in identificatie op locatie. Of dat nu bij u thuis is, op uw werk of ergens anders in Nederland. De medewerker van de AMP Groep begeleidt u tijdens de afspraak door het identificatieproces. De AMP Groep voert de identificatie op een betrouwbare, eenvoudige en klantvriendelijke manier uit. U betaalt geen kosten voor deze identificatie.

Wat kunt u verwachten als u een spaar- of lijfrenterekening bij ons afsluit?

1. U sluit een spaar- of lijfrenterekening bij ons af

Dit kan zijn een RentePlús Rekening, Extra Pensioen Sparen of Extra Pensioen Inkomen. Tijdens de aanvraag uploadt u alvast uw identiteitsbewijs.

2. Na het afsluiten ontvangt u van ons een e-mail

In de e-mail staat het rekeningnummer van uw nieuwe rekening. En wat wij nog van elkaar verwachten. En vertellen wij u dat u een e-mail en sms van de AMP Groep ontvangt voor het maken van een afspraak voor persoonlijke identificatie.

Heeft u een actieve RentePlús Rekening, Extra Pensioen Sparen, Extra Pensioen Inkomen of een Kapitaal Rekening Eigen Woning of Levensloop Totaal Pakket bij Centraal Beheer? Dan is persoonlijke identificatie niet nodig.

3. U maakt een afspraak voor persoonlijke identificatie

Zodra u de e-mail en sms van de AMP Groep ontvangt, maakt u een afspraak via de link in die e-mail. De afzender van deze e-mail is: mijnafspraak@ampgroep.com. U kunt ook inloggen met het ordernummer en afspraaknummer uit de e-mail van de AMP Groep. U vult uw gegevens in. En kiest een datum, tijd en locatie in Nederland voor de persoonlijke identificatie. Een locatie in het buitenland is niet mogelijk. Wilt u de pagina van de AMP Groep bekijken? Ga dan naar mijnafspraak.nl.

4. U ontvangt van de AMP Groep de afspraakbevestiging

Zo weet u zeker dat de afspraak is gepland.

5. Er komt een medewerker van de AMP Groep bij u langs

Op de afspraakdatum ziet u vanaf 7.30 uur op mijnafspraak.nl een pasfoto van de medewerker die bij u langskomt. U ziet daar ook een unieke code waarmee de medewerker van de AMP Groep zich kan identificeren. U kunt de medewerker bij aankomst naar deze code vragen. Zo zorgen we er samen voor dat het proces goed en veilig voor u verloopt.

6. Na de identificatie verwerken wij uw aanvraag

Wij ontvangen de bevestiging van de AMP Groep. Daarin staat dat zij u hebben geïdentificeerd. Hebben wij dan nog vragen? Dan laten wij u dit weten. Natuurlijk maken we graag de nieuwe rekening voor u in orde.

Wilt u meer weten over de AMP Groep? Bekijk dan de meestgestelde vragen.