Wat kunt u verwachten als u een spaar- of lijfrenterekening bij ons afsluit?
1. U sluit een spaar- of lijfrenterekening bij ons af
Dit kan zijn een RentePlús Rekening, Extra Pensioen Sparen of Extra Pensioen Inkomen. Tijdens de aanvraag uploadt u alvast uw identiteitsbewijs.
2. Na het afsluiten ontvangt u van ons een e-mail
In de e-mail staat het rekeningnummer van uw nieuwe rekening. En wat wij nog van elkaar verwachten. En vertellen wij u dat u een e-mail en sms van de AMP Groep ontvangt voor het maken van een afspraak voor persoonlijke identificatie.
Let op! Opent u een RentePlús Rekening op 2 namen? Dan maakt u allebei een eigen afspraak bij de AMP Groep voor persoonlijke identificatie.
Heeft u al een actieve RentePlús Rekening, Extra Pensioen Sparen, een Extra Pensioen Inkomen of een Kapitaal Rekening Eigen Woning bij Centraal Beheer? Dan is persoonlijke identificatie niet nodig.
3. U maakt een afspraak voor persoonlijke identificatie
Zodra u de e-mail en sms van de AMP Groep ontvangt, maakt u een afspraak via de link in die e-mail. De afzender van deze e-mail is: mijnafspraak@ampgroep.com. U kunt ook inloggen met het ordernummer en afspraaknummer uit de e-mail van de AMP Groep. U vult uw gegevens in. En kiest een datum, tijd en locatie in Nederland voor de persoonlijke identificatie. Een locatie in het buitenland is niet mogelijk. Wilt u de pagina van de AMP Groep bekijken? Ga dan naar
mijnafspraak.nl.
4. U ontvangt van de AMP Groep de afspraakbevestiging
Zo weet u zeker dat de afspraak is gepland. Wilt u de afspraak aanpassen? Dat kan tot op de dag vóór de afspraakdatum tot 21.00 uur. Dit regelt u eenvoudig op
mijnafspraak.nl.
5. Er komt een medewerker van de AMP Groep bij u langs
Op de afspraakdatum ziet u vanaf 7.30 uur op mijnafspraak.nl een pasfoto van de medewerker die bij u langskomt. U ziet daar ook een unieke code waarmee de medewerker van de AMP Groep zich kan identificeren. U kunt de medewerker bij aankomst naar deze code vragen. Zo zorgen we er samen voor dat het proces goed en veilig voor u verloopt.
6. Na de identificatie verwerken wij uw aanvraag
Wij ontvangen de bevestiging van de AMP Groep. Daarin staat dat zij u hebben geïdentificeerd. Hebben wij dan nog vragen? Dan laten wij u dit weten. Natuurlijk maken we graag de nieuwe rekening voor u in orde.
Wilt u meer weten over de AMP Groep? Bekijk dan de meestgestelde vragen.