Bent u ergens ontevreden over?

Wij doen er alles aan om te zorgen dat u meer dan tevreden bent. Met onze verzekeringen, financiƫle producten en met onze service. Bent u toch niet tevreden en heeft u een klacht? Dan horen we dat graag. Zodat we samen kunnen werken aan een oplossing.

U kunt uw klacht op 3 manieren aan ons doorgeven.

  • U kunt ons klachtenformulier gebruiken.
  • U kunt ook even Apeldoorn bellen (055) 579 8000. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.
  • Of stuur uw klacht per post naar:
    Centraal Beheer
    Afdeling Klantenservice
    Postbus 9150
    7300 HZ Apeldoorn

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons

Kunnen wij niet binnen 10 dagen op uw klacht reageren? Dan laten wij u dit weten.

U kunt aan Centraal Beheer doorgeven dat u niet tevreden bent met onze 1e reactie op uw klacht. Wij kijken er dan opnieuw naar.

U kunt uw verzoek om een nieuwe beoordeling op de volgende 2 manieren indienen:

  • U kunt ons klachtenformulier gebruiken.
  • Of stuur uw klacht per post naar:
    Centraal Beheer
    Afdeling Klachten
    Postbus 9150
    7300 HZ Apeldoorn

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie

Kunnen wij niet binnen 10 dagen op uw klacht reageren? Dan laten wij u dit weten.

Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KIFID) Het KIFID is een onafhankelijke stichting.

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-3338999
Internet: www.kifid.nl
U kunt uw klacht aan het KIFID ook voorleggen via het Europees ODR Platform.

U kunt ook naar de rechter gaan

Ook als het KiFiD een bindend advies geeft. Dan zal de rechter alleen procedureel naar uw klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site http://www.rechtspraak.nl. Ook kunt u hier zien bij welke rechtbank u terecht kunt.

Wij zijn graag open en eerlijk over de klachten die we ontvangen en behandelen. Bekijk hieronder de rapportage van de ontvangen en afgehandelde klachten in 2016. Lees de Klachtenrapportage Centraal Beheer 2016.