Bent u ergens ontevreden over?

Wij horen graag van u hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Bent u ontevreden? Dan zien wij dit als een klacht. U kunt uw klacht op 3 manieren indienen.

  • U kunt ons klachtenformulier gebruiken.
  • Stuur uw klacht per post naar:
    Centraal Beheer
    Afdeling Klachtenservice
    Postbus 9150
    7300 HZ Apeldoorn
  • Bel ons (055) 579 8000. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons

Kunnen wij niet binnen 10 dagen op uw klacht reageren? Dan laten wij u dit weten.

Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? U kunt aan Centraal Beheer doorgeven dat u niet tevreden bent met onze reactie. Wij kijken dan opnieuw naar uw klacht.

Centraal Beheer
Afdeling Klachten
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie

Kunnen wij niet binnen 10 dagen op uw klacht reageren? Dan laten wij u dit weten.

Vindt u nog steeds dat uw klacht niet goed is behandeld? Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD). Dit is een onafhankelijke stichting. U kunt uw klacht aan het KIFID ook voorleggen via het Europees ODR Platform.

KiFiD
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-3338999
Internet: www.kifid.nl

Ook als het KiFiD een bindend advies geeft. Dan zal de rechter alleen procedureel naar uw klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site http://www.rechtspraak.nl. Ook kunt u hier zien bij welke rechtbank u terecht kunt.

Wij zijn graag open en eerlijk over de klachten die we ontvangen en behandelen. Bekijk hieronder de rapportage van de ontvangen en afgehandelde klachten in 2015. Lees de Klachtenrapportage Centraal Beheer Achmea 2015.