Hulp bij je onbetaalde factuur
Oplossingen bij een openstaande incasso
- Direct contact met onze specialisten
- Gratis oriëntatiegesprek met een jurist
- Ook als je geen klant bent
Je hebt een goede band met je vaste klant. Alleen blijft die laatste factuur nu wel erg lang liggen. Het liefst kom je tot een oplossing en voorkom je dat de situatie uit de hand loopt. Zonder de relatie te schaden. Hoe doe je dat?
Wij bieden verschillende oplossingen om jouw factuur betaald te krijgen. De meest voorkomende oplossing is onze Zakelijke Rechtsbijstandverzekering met incassodekking. Heb je geen Zakelijke Rechtsbijstandverzekering met incassodekking? Maak dan gebruik van onze incassodienst. Deze dienst kun je ook afnemen als je geen klant bent. Daarnaast kun je ook een gratis oriëntatiegesprek met onze jurist inplannen als je geen klant bent.
Betaalt je klant niet? Heb je naast de factuur ook een betalingsherinnering gestuurd? Dan kan Centraal Beheer Juridische Hulp je verder helpen met het innen van de factuur. Ook als je geen klant bij ons bent en geen verzekering hebt.
Met de Zakelijke Rechtsbijstandverzekering ben je doorlopend verzekerd van rechtsbijstand bij een juridisch geschil. Bijvoorbeeld met leveranciers, medewerkers of afnemers.
We vinden het belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij onze juristen. En dat de jurist al een beeld heeft van jouw situatie. Daarom starten we altijd met een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens het gesprek vertel je de jurist meer over het probleem dat speelt. En de jurist vertelt je wat hij voor jou kan betekenen. Na het gesprek beslis je of en hoe je verder wilt om jouw probleem op te lossen.
Specialist juridische hulp Barbara: “Het is heel goed als je samen met de klant tot een betalingsregeling komt. Het is wel belangrijk om dit schriftelijk goed vast te leggen. Je kunt de betalingsafspraken bijvoorbeeld; vastleggen in een overeenkomst. Wij helpen je graag met het opstellen van deze overeenkomst. Ook zorgen wij ervoor dat de overeenkomst wordt nagekomen.”