Wij doen er alles aan om onze website en uw persoonlijke klantomgeving zo veilig mogelijk te maken.
We gebruiken een beveiligde verbinding
Gebruikt u Mijn Centraal Beheer? Dan gebeurt dat via een beveiligde verbinding. Het maakt niet uit of u inlogt met uw computer, tablet of telefoon.
U logt automatisch uit
Log altijd direct uit als u Mijn Centraal Beheer niet meer gebruikt. Voor uw veiligheid zorgen wij ervoor dat u na 30 minuten automatisch uitlogt als u niets heeft gedaan. U kunt natuurlijk altijd weer inloggen om verder te gaan.
We blokkeren soms een account
Gebruikt u verkeerde inloggegevens? Dan blokkeren wij na meerdere pogingen uw account. Dat is misschien vervelend als het een foutje was. Maar wel zo veilig tegen cybercriminelen. U krijgt dan een melding op uw scherm dat uw gebruikersnaam en wachtwoord onjuist is. U moet dan eerst een nieuwe gebruikersnaam en daarna een nieuw wachtwoord aanvragen.
Onze medewerkers kunnen uw inloggegevens niet bekijken of aanpassen
Om in te loggen in Mijn Centraal Beheer gebruikt u de gebruikersnaam en het wachtwoord die u koos toen u een account aanmaakte. Bent u uw inloggegevens vergeten? Dan kunt u online zelf eenvoudig een gebruikersnaam of wachtwoord aanvragen.
Wij laten het u weten als uw e-mailadres veranderd is
U krijgt altijd een bevestiging als u uw e-mailadres verandert. De bevestiging sturen wij naar uw nieuwe én oude e-mailadres. Stel dat iemand anders uw e-mailadres verandert, dan krijgt u dus altijd een waarschuwing.
Bij twijfel sturen wij u een brief met uw inloggegevens
Een nieuw account of nieuwe inloggegevens voor Mijn Centraal Beheer wilt u natuurlijk snel ontvangen. Meestal gebeurt dat binnen een paar minuten via e-mail. Maar is uw e-mailadres kort geleden veranderd? Dan sturen wij u deze informatie per brief. Zo voorkomen we misbruik. Het kan natuurlijk dat iemand anders uw e-mailadres heeft aangepast.
Onze veiligheidsdeskundigen volgen de nieuwste ontwikkelingen
We houden scherp de ontwikkelingen op het gebied van criminaliteit in de gaten. We passen onze site aan als dat nodig is. Of nemen andere maatregelen om de veiligheid te verbeteren. Verder hebben we een speciaal team dat continu zoekt naar nepsites. En in actie komt om misbruik via deze sites te voorkomen.
Geef beveiligingsproblemen direct aan ons door
Ontdekt u een beveiligingsprobleem op onze site of in onze app? Fijn als u dit ons laat weten! Op de site van Achmea kunt u via Responsible Disclosure het beveiligingsprobleem doorgeven. Onze specialisten gaan er dan direct mee aan de slag. Zo werken we samen aan het verbeteren van de veiligheid van onze gegevens en systemen.