Onze reactietermijnen

Wat kunt u van ons verwachten?

Stelt u een vraag, wilt u een verzekering afsluiten of uw verzekering aanpassen? Wij proberen zo snel mogelijk te reageren. Hieronder leest u wanneer u een antwoord van ons krijgt. Dit zijn de maximale termijnen. Meestal reageren we sneller.

Waar gaat het over?

Wij reageren binnen
Informatie over bestaande en nieuwe verzekeringen 4 werkdagen
Informatie over financiële producten en diensten  5 werkdagen
Acceptatie van nieuwe polissen en aanpassingen van bestaande polissen 10 werkdagen
Het verstrekken van verzekeringstechnische informatie 10 werkdagen
Schadeafhandeling 10 werkdagen
Klachten 5 werkdagen

Voor Twitter en Facebook

Wij reageren binnen
Maandag t/m vrijdag 9.00 tot 21.00 uur 2 uur
Zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur 4 uur

Centraal Beheer App

Wij reageren binnen
Maandag t/m vrijdag 8.00 tot 21.00 uur 2 uur
Zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur 2 uur