Klantenservice Zakelijk

Wij helpen je graag verder

Hier bellen onze klanten ons vaak over

Je kunt de status van je schade zien via Mijn Centraal Beheer. Bellen kan ook: (055) 579 7777. Houd dan je klant- of polisnummer bij de hand.
Je kunt de voorwaarden online bekijken en downloaden. Zoek je een clausule? Een clausule is een afwijkende of aanvullende voorwaarde. Je vindt clausules op je polisblad. Of in de offerte als je nog geen polisblad hebt.
Je kunt online je zakelijke rekeningnummer aanpassen. 

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen. Ben je helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. Met het online formulier geef je je klacht eenvoudig aan ons door. Je kunt je klacht ook telefonisch bij ons melden. Je vindt het juiste telefoonnummer hieronder.

Stuur je je klacht liever per post?

Stuur je klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

Je krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op je klacht kunnen reageren, dan laten wij dit weten.
In elke commerciële e-mail die je van ons ontvangt zit onderaan de mogelijkheid om je af te melden. Wij verwerken de afmelding binnen 2 werkdagen.

Jammer dat je je verzekering wilt stoppen. Je stopt de verzekering gemakkelijk via dit online formulier of onze online chat. 'Even Apeldoorn bellen' kan natuurlijk ook: (055) 579 8600.

Je vindt deze documenten in je persoonlijke klantomgeving Mijn Centraal Beheer. Hier heb je je gegevens en handige informatie over je verzekeringen altijd bij de hand. Zoals je polis, factuur, jaaroverzicht of jaaropgave.

Persoonlijk contact

Robert van der Mei
Specialist zakelijke verzekeringen