Beeldbellen of direct contact met een specialist

Wij zijn er voor u

Als ondernemer wilt u alles goed geregeld hebben. Denk aan uw algemene voorwaarden, verzekeringen en uw inkomen bij ziekte. Dit kan best ingewikkeld zijn. Want met welke risico’s moet u precies rekening houden? En welke oplossingen passen hierbij? Onze specialisten zijn hier dagelijks mee bezig. Van startende zzp’ers tot ondernemers met personeel: we helpen u graag met het beantwoorden van al uw vragen.

Onze specialisten stellen zich graag even voor

Elke werkdag van 8:00 tot 17:30 uur zijn onze specialisten bereikbaar voor al uw vragen.

Selina Kuiper

"Ik luister naar de wens van de ondernemer en peil waar hij of zij behoefte aan heeft. Of het nu gaat om een aansprakelijkheidsverzekering voor een zzp'er of heel pakket voor een MKB-ondernemer, u bent bij mij aan het juiste adres."

Rob Roozeboom

"Ik haal veel voldoening uit mijn gesprekken als ik een ondernemer beter voorbereid en geïnformeerd op pad kan sturen." 

Specialist Zakelijke Autoverzekering

Tessa Reuvekamp

"Ik help ondernemers graag op een oplossingsgerichte en persoonlijke manier hun zakelijke risico’s in kaart te brengen. Elk bedrijf is uniek. Samen kijken we naar de juiste verzekeringen voor uw bedrijf. Ik help u op een eenvoudige en snelle manier, zodat u weer kan doen wat u graag doet; ondernemen!"

Specialist Zakelijke Autoverzekering

Theo Doornebosch

"Ik ga graag in gesprek met ondernemers om met mijn expertise een aandeel te leveren in de groei van hun onderneming. Elke ondernemer en onderneming is weer anders en die afwisseling vind ik erg leuk. Het geeft mij persoonlijk voldoening als ik een klant echt van dienst heb kunnen zijn."

Wat bespreken we in een gesprek?

De inhoud van het gesprek bepaalt u vooral zelf. Een doel van het gesprek kan zijn om meer inzicht te krijgen in uw risico's. Of gewoon om even te controleren of u alles goed geregeld heeft. De specialist bespreekt met u in welke branche u werkt, hoe uw bedrijfsvoering eruit ziet, welke risico’s daarbij horen. En wat Centraal Beheer u te bieden heeft.

Voorbeelden van onderwerpen die aan bod komen tijdens het gesprek met een specialist:
  • Risico’s voor uw bedrijf. Denk aansprakelijkheid, rechtsbijstand en een eventuele bedrijfsauto.
  • Veranderingen binnen uw bedrijf: bijvoorbeeld personeel in dienst, een nieuwe webshop of algemene voorwaarden.
  • Onderwerpen die u belangrijk vindt. Bij het inplannen van een beeldgesprek kunt u onderwerpen toevoegen die voor u belangrijk zijn.