test

WIA relatiebeheerders MKB

Wij staan klaar voor al jouw vragen

Langdurig ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid kan grote financiële gevolgen hebben. Voor werkgevers en (ex-)medewerkers. Een WIA-verzekering kan hierbij helpen. 
Hoe gaat het verder als je deze verzekering hebt afgesloten? Ons team van ervaren relatiebeheerders MKB staat voor je klaar. Om jou te helpen met al je vragen over de verzekering.

Wij ontzorgen jou tijdens de looptijd van de WIA-verzekering

Onze relatiebeheerders helpen je met de verzekering en zorgen voor een soepel proces.  

Polis en nota informatie

Na het tekenen van de offerte is jouw relatiebeheerder het eerste en vaste aanspreekpunt. Voor al je vragen over je polis, nota, lopende dekkingen en prolongatie. Wij helpen je bij het aanleveren van de deelnemersgegevens. En de vragen van jouw medewerkers.                                                                                                                                             

De verzekering samen op orde houden

Wij helpen elkaar bij het vinden van oplossingen. Je kunt gemakkelijk medewerkers opvoeren in het administratieportaal van het online Meldloket. Lukt dit niet? Dan helpen wij je graag direct op weg. Ook informeren wij je over het aanpassen van salarissen en de afrekeningen zodat dit op tijd en juist gebeurt.  

Onze relatiebeheerders stellen zich graag voor

Heb je vragen? Onze relatiebeheerders zitten elke werkdag voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.

Robert van Dijk

"Met plezier en aandacht helpt ons team jou graag verder. Je krijgt service, vakkennis en kwaliteit van ons. Uiteraard proberen wij het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken."                                                                                                                      

Maurice de Wijs

"Ik sta voor je klaar. Voor vragen over je nota, polis en lopende dekkingen. Ik kijk graag met je samen naar jouw situatie."

Wies Krikke

"Ik verplaats mij in jouw situatie. Ik maak het je graag zo makkelijk mogelijk. Heb je een vraag? Ik geef je duidelijke en heldere informatie zodat je gelijk verder kunt."                                                                                                                                                                                    

Leontien van der Pluijm

"Ik help je graag met al jouw vragen. Of de vragen van jouw medewerkers. Het geeft mij energie als ik jou verder heb kunnen helpen. "

Ariene Looij-van Stam

"Samen is mijn motto. Met jou kijk ik graag naar wat er mogelijk is. Samen vinden wij meestal wel een oplossing. Daarnaast help ik je graag met jouw vragen rondom de WIA en jouw WIA-verzekering. Hoe klein of groot jouw vraag ook is."

Elly Tiessen

"Help de klant zoals je zelf behandeld wil worden."

Onze relatiebeheerders stellen zich graag voor

Marc Gijssen

"Heb je vragen over ons online Meldloket? Over bijvoorbeeld het aanleveren van de deelnemersgegevens van jouw medewerkers. Ik help je graag verder. En maak jou wegwijs in het Meldloket!"

Manon Harleman

"Geen vraag is mij te gek. Ik ga op zoek naar het antwoord, binnen of buiten mijn team. Ik denk graag in oplossingen, niet in problemen."

John Doorschodt

"Met positieve energie en enthousiasme ga ik voor jou aan de slag. Naast hart voor de zaak heb ik vooral het hart voor de klant. Ik haal voldoening uit het helpen van onze klanten en heb plezier in mijn werk. En zoals Aristoteles ooit zei: "Plezier in het werk, maakt perfectie in het werk"."

Henry Mensink

"Door mijn jarenlange ervaring sta ik graag voor je klaar om vragen te beantwoorden. Ik denk graag met je mee om oplossingen te vinden en problemen naar tevredenheid op te lossen."

Aytac Ince

Aytac Ince

"Ik hou ervan om de klant goed op weg te helpen. En de verwachte dienstverlening perfect te leveren. Kwaliteit vind ik belangrijk. De WIA is complex, maar zeer boeiend en dynamisch. Ik hou graag alle ontwikkelingen in de organisatie, het team en de wetgeving voor je in de gaten om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen. Van mutaties tot het opmaken van polissen. Het werk is erg divers."

Onze WIA afdelingen

Wij werken nauw samen met accountmanagers en casemanagers.

  1. Onze accountmanagers zorgen voor een passend aanbod voor jouw situatie
  2. Onze relatiebeheerders zorgen voor een soepel verloop wanneer de verzekering is afgesloten
  3. Onze casemanagers dragen zorg voor het proces rondom een langdurig verzuimende medewerker

Veelgestelde vragen aan onze relatiebeheerders

Medewerkers die bij jou in dienst komen, meld je binnen 3 maanden aan. Hiermee voorkom je dat jouw medewerker een gezondheidsverklaring moet invullen.
Je meldt nieuwe medewerkers aan in het online Meldloket. In het Meldloket kun je gemakkelijk en 24/7 de loongegevens van jouw personeel invoeren, inzien en aanpassen. Al je wijzigingen en meldingen worden automatisch verwerkt in onze administratie.
Bekijk het Meldloket
Als de medewerker geen gebruik wil maken van de WIA-verzekering, dan moet hij een afstandsverklaring invullen. Bewaar deze verklaring in het personeelsdossier van jouw medewerker. Dit voorkomt in de toekomst misverstanden of er recht is op een vergoeding. Centraal Beheer heeft een standaard afstandsverklaring die je kunt gebruiken.
Bekijk de afstandsverklaring
Wij kunnen medewerkers verzekeren voor het deel dat zij nog wel werken. Maar let op: dat gaat niet automatisch. De vergoeding bij een vorige verzekeraar of verzekering blijft vaak doorlopen. En misschien is een verhoging van de arbeidsongeschiktheid ook al verzekerd. Om dit goed in beeld te brengen, vragen wij je om voor deze medewerkers contact met ons op te nemen. Wij willen niet dat deze medewerkers dubbel worden verzekerd en er onnodig premie wordt betaald. Belangrijk: Medewerkers die al ziek zijn bij de start van de verzekering zijn niet verzekerd.
De werkgeverslasten zijn meeverzekerd. Over de vergoeding vanuit de WIA-verzekering moet ook de inkomensafhankelijke bijdrage voor de zorgverzekeringswet betaald worden. Deze bijdrage is meeverzekerd in de WIA-verzekering. Wij dragen deze af aan de Belastingdienst.