test

WIA relatiebeheerders Grootzakelijk

Uw persoonlijke team van relatiebeheerders staat voor u klaar

Langdurig ziekteverzuim of arbeidsongeschiktheid kan grote financiële gevolgen hebben. Voor werkgevers en (ex-)werknemers. Een WIA-verzekering kan hierbij helpen. Hoe gaat het verder als u deze verzekering heeft afgesloten? Ons team van ervaren relatiebeheerders Grootzakelijk staat voor u klaar. Om u te helpen met al uw vragen over de verzekering.

Onze relatiebeheerders zijn er voor u

Voor al uw vragen over de verzekering

Onze relatiebeheerders helpen u met de verzekering en zorgen voor een soepel proces.

Polis en nota informatie

Na het tekenen van de offerte is uw relatiebeheerder het eerste en vaste aanspreekpunt. Voor al uw vragen over uw polis, nota, lopende dekkingen en prolongatie. Wij helpen u bij het aanleveren van de deelnemersgegevens. En de vragen van uw medewerkers.

De verzekering samen op orde houden

Wij helpen elkaar bij het vinden van oplossingen. U kunt gemakkelijk medewerkers opvoeren in het administratieportaal van het online Meldloket. Lukt dit niet? Dan helpen wij u graag direct op weg. Ook informeren wij u over het aanpassen van salarissen en de afrekeningen zodat dit op tijd en juist gebeurt.  

Onze WIA relatiebeheerders stellen zich graag aan u voor

We staan op werkdagen klaar voor al uw vragen. Of we nemen zelf contact met u op wanneer nodig.

Herman Jentink

Herman Jentink

"Met vakkennis en grote betrokkenheid staat ons team voor u klaar om vragen te beantwoorden. Wij denken graag met u mee om administratieve oplossingen naar tevredenheid in te regelen."                                                                                                                                                                                                          

Patrick Nijenhuis

Patrick Nijenhuis

"Ik werk als specialist in het team en ondersteun de relatiebeheerders bij systeem vragen. Een kerntaak is de inrichting van het logistieke proces voor de aanlevering van de werknemergegevens. Voor de realisatie van een koppeling heb ik veel contact met de klanten om dit goed en efficiënt af te stemmen. Daar krijg ik erg veel energie van."

Hasan Balci

Hasan Balci

"Uw tevredenheid is mijn tevredenheid en geeft mij meer energie. Ik denk niet in problemen, maar in kansen en uitdagingen. Geen limiet op service!"

Alyssa Burghout

Alyssa Burghout

"Als relatiebeheerder ben ik uw vaste aanspreekpunt. U kunt bij mij terecht voor al uw vragen met betrekking tot de administratie van uw WIA-verzekering. Ik denk graag met u mee!"

Marcel van Noordenne

Marcel van Noordenne

"Is de administratie van WIA en Arbeids­ongeschiktheid lastige materie voor u? Dan help ik u graag om deze administratie voor u in goede banen te leiden."

Mark Gijsbertse

Mark Gijsbertse

"Ervoor zorgen dat u tevreden bent. Samen zoeken naar de best passende oplossing. De lastige WIA materie uitleggen op een eenvoudige en duidelijke manier. Daar krijg ik energie van."

Onze WIA relatiebeheerders stellen zich graag aan u voor

Ingrid Ruiter

Ingrid Ruiter

"Heeft u een vraag? Ik help u graag met al uw vragen. Samen gaan we op zoek naar het passende antwoord."

Ellen de Roode

Ellen de Roode

"Een kwalitatief goed ingerichte polis­administratie voor uw inkomensverzekeringen? Daar ga ik voor. Toch niet helemaal tevreden? Als klachtencoördinator van ons team los ik samen met u eventuele problemen op."

Susila Telnekes

Susila Telnekes

"Een up-to-date dekking op uw collectieve verzekering? Ik kijk graag met u mee hoe we samen de administratie zo efficiënt en eenvoudig mogelijk kunnen inrichten. Ik ben pas tevreden als u dat ook bent."

John ter Buurkes

John ter Buurkes

"Ik hou mij bezig met diverse facetten op het gebied van inkomensverzekeringen. Mijn aandachtsgebieden zijn audits, kwaliteit, klantsignaalmanagement en  Uniform Pensioen Overzichten. Ook denk ik graag met u en mijn collega’s mee om tot oplossingen te komen bij verzekeringstechnische vraagstukken." 

Onze WIA relatiebeheerders staan nauw in contact met onze andere WIA teams

  1. Wij zorgen samen met onze accountmanagers voor een soepele start van de verzekering
  2. Tijdens de verzekering hebben wij regelmatig contact met u zodat u weet waar u aan toe bent
  3. Tijdens het proces van een langdurig verzuimende medewerker zorgen wij voor een warme overdracht naar de casemanager

Veelgestelde vragen aan onze relatiebeheerders

Medewerkers die bij u in dienst komen, meldt u binnen 3 maanden aan. Hiermee voorkomt u dat uw medewerker een gezondheidsverklaring moet invullen.
U meldt nieuwe medewerkers aan in het online Meldloket. In het Meldloket kunt u gemakkelijk en 24/7 de loongegevens van uw personeel invoeren, inzien en aanpassen. Al uw wijzigingen en meldingen worden automatisch verwerkt in onze administratie.
Bekijk het Meldloket
Als de medewerker geen gebruik wil maken van de WIA-verzekering, dan moet hij een afstandsverklaring invullen. Bewaar deze verklaring in het personeelsdossier van uw medewerker. Dit voorkomt in de toekomst misverstanden of er recht is op een vergoeding. Centraal Beheer heeft een standaard afstandsverklaring die u kunt gebruiken.
Bekijk de afstandsverklaring
Wij kunnen medewerkers verzekeren voor het deel dat zij nog wel werken. Maar let op: dat gaat niet automatisch. De vergoeding bij een vorige verzekeraar of verzekering blijft vaak doorlopen. En misschien is een verhoging van de arbeidsongeschiktheid ook al verzekerd. Om dit goed in beeld te brengen, vragen wij u om voor deze medewerkers contact met ons op te nemen. Wij willen niet dat deze medewerkers dubbel worden verzekerd en er onnodig premie wordt betaald. Belangrijk: medewerkers die al ziek zijn bij de start van de verzekering zijn niet verzekerd.
De werkgeverslasten zijn meeverzekerd. Over de vergoeding vanuit de WIA-verzekering moet ook de inkomensafhankelijke bijdrage voor de zorgverzekeringswet betaald worden. Deze bijdrage is meeverzekerd in de WIA-verzekering. Wij dragen deze af aan de Belastingdienst.