Hoe maak je als claimbehandelaar het verschil?
"Het moment dat iemand zich arbeidsongeschikt meldt, is vaak spannend en onzeker. Ik neem de tijd om te luisteren naar het verhaal achter de melding. Samen bekijken we wat iemand nodig heeft. Niet alleen voor nu, maar ook om stap voor stap weer richting werk te kunnen. Elke situatie is anders, en juist dat persoonlijke contact maakt mijn werk waardevol.”
Dirk, claimbehandelaar bij Centraal Beheer
Medisch adviseur
Adviserend arts
Expertise arts
Arbeidsdeskundige
Laat het ons dan binnen 7 dagen weten. We horen graag waarom je het niet eens bent met de deskundige die wij hebben aangewezen. Je kunt ons dan ook laten weten welke deskundige je zelf voorstelt. Wij beoordelen dan je bezwaren en jouw voorstel. En beslissen daarna welke deskundige wij aanwijzen.
Je kunt zelf om een medische of arbeidsdeskundige herbeoordeling vragen. Bijvoorbeeld omdat jij en wij het niet eens worden over het arbeidsongeschiktheidspercentage. Wij noemen dit onderzoek een second opinion. Je vraagt dit aan bij de claimbehandelaar. Wij bepalen samen met jou wie de second opinion uitvoert. De kosten voor een second opinion betalen wij. De uitslag van de second opinion nemen wij over voor de beoordeling van de arbeidsongeschiktheid. Let op: dit is een aanvulling op jouw polisvoorwaarden.
Wij denken graag met je mee om arbeidsongeschiktheid te voorkomen
Wij helpen je graag weer aan het werk
