U leidt het proces tot aan het definitief aanbod

Ons aanvraagproces is overzichtelijk. Een unieke situatie? Daarvoor is er de Hypotheekdesk.

Wij zorgen voor proactief beheer

Zodra de hypotheek is geregeld, zorgen wij voor de administratieve- en beheertaken. Zo verzekeren wij de klant van rust en zekerheid:
  • Als de hypotheek gepasseerd is, vragen we de klant naar zijn ervaring over het advies, de adviseur en het aanvraagproces.
  • We sturen onze klant een bericht als zijn rentepercentage omlaag gaat. Dankzij onze automatische rentedaling.
  • De klant kan altijd bij ons terecht. Is er advies nodig? Dan verwijzen wij altijd door naar een adviseur.

We helpen u ook graag verder

Behalve onze klant, helpen wij ook u graag met uw dienstverlening. En maken we het voor onze klanten makkelijk om u te vinden met onze adviseurzoeker. Als er tussentijds advies nodig is bijvoorbeeld.

Blijft u meehelpen de Thuis Hypotheek te verbeteren?

U kunt onze voorwaarden, acceptatiecriteria en processen beter maken. Dus ziet u dingen die ons product of onze diensten klantvriendelijker maken? Laat het ons weten: adviseurs@centraalbeheer.nl.