Samenwerken met Centraal Beheer

  • Samenwerken met een bekend en vertrouwd merk.
  • Producten met aantrekkelijke tarieven.
  • Onze deskundige medewerkers staan ook ’s avonds en op zaterdag voor u klaar.

Centraal Beheer gelooft dat onafhankelijk advies een belangrijke toevoeging is voor klanten. Door onze krachten te bundelen, bieden we de klant de beste service. Samen zorgen we ervoor dat hij zijn financiën goed regelt.

Deze Centraal Beheer producten kunt u aanbieden

Aanpassen bestaande hypotheek

Helpt u uw klant bij een aanpassing van een bestaande hypotheek? In ons overzicht van wijzigingen ziet u hoe u dat regelt.

Aanpassingen naar aanleiding van een adviesgesprek laat u doorvoeren via:

  • onze partner Quion, als u zelf een aanstelling heeft bij Centraal Beheer
  • uw service provider, als u zelf geen aanstelling heeft bij Centraal Beheer.

Wij werken samen op basis van Leverings- en Bemiddelingsvoorwaarden

In de Leverings- en Bemiddelingsvoorwaarden staan de afspraken tussen u als adviseur en ons als aanbieder.

De belangrijkste afspraken op een rijtje:

  • U heeft bij ons geen recht op provisie en u wordt betaald door uw klant. Wij brengen de klant de prijs van het financiële product in rekening.
  • Wij zijn er niet op ingericht om een portefeuilleadministratie te voeren. Adviseurs waarmee we samenwerken maken daarom geen aanspraak op een portefeuillerecht. En wij hebben altijd het recht om klanten rechtstreeks te benaderen.
  • Wij onderhouden rechtstreeks contact met de klant nadat het product is afgesloten. U houdt natuurlijk de adviesrelatie met de klant.

Werkt u nog niet met ons samen?

En wilt u weten of samenwerken met Centraal Beheer iets voor u is?

Neem dan contact op met de afdeling Financiële Diensten (voor onze lijfrente- en pensioenproducten en Overlijdensrisicoverzekering) of de afdeling Hypotheken (voor onze Thuis Hypotheek).

Contact?

Afdeling Financiële Diensten
(055) 579 8023

Voor vragen over onze vermogensproducten.
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur.
En zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.

Afdeling Hypotheken
(055) 579 8510

Voor vragen over de voortgang van een ingediende aanvraag belt u bovenstaand nummer, of met uw serviceprovider.

Voor vragen over de Thuis Hypotheek belt u accountmanagement via:(055) 579 8500

Bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.