Veelgestelde vragen

Bekijk de meest gestelde vragen over ons adviseursportaal

Veelgestelde vragen

Dit adviseursportaal is speciaal ontwikkeld om per klant de actuele hypotheekstatus in te zien. Dit geldt voor bestaande hypotheekklanten bij Centraal Beheer, Attens, Syntrus Achmea Hypotheken, Woonfonds en Tellius.

Nee, dat is niet mogelijk. Een eHerkenningsaccount is persoonlijk. Ga naar de website van eHerkenning voor meer informatie en het aanvragen van een eHerkenningsaccount.

Vraag eHerkenning eenvoudig aan bij een van de aanbieders op de website van eHerkenning. Binnen 10 minuten is de aanvraag afgerond dan heb je het Herkenningsmiddel binnen 2 werkdagen in huis.

Dit gebeurt als er verschillende adviseurs op een hypotheekcontract geregistreerd staan bij ons. Dit kan komen door een intermediairswijziging in het verleden.

Op dit moment niet. Hiervoor kun je terecht op Mijn Leninginzicht.

In deze versie van het adviseursportaal worden alleen dossiers getoond die rechtstreeks aangevraagd zijn. Producten die via serviceproviders afgesloten zijn, worden niet getoond. 

Klik op de pijltjes achter "Achternaam", "Adres", "Geboortedatum" of "Contractnummer" om te sorteren.

Dit kan als een klant meerdere hypotheekcontracten heeft. Kijk in de laatste kolom om het juiste contract te vinden.

Als adviseur kun je geen mutaties doorvoeren in het adviseursportaal. 

Deze functionaliteit is nog in ontwikkeling. In een toekomstige update van het portaal zullen jouw klanten met een ORV van Centraal Beheer zichtbaar worden.

Op dit moment kun je alleen klanten inzien die een hypotheek hebben bij een van onze 5 merken: Centraal Beheer, Attens, Syntrus Achmea Hypotheken, Woonfonds of Tellius. We werken eraan om in de toekomst klanten van meer producten te tonen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op met je accountmanager. Hij of zij helpt je graag verder!