Meer gemak voor uw klant door de vernieuwde omgeving Mijn Centraal Beheer

Handig voor klant én adviseur

Elke 2e donderdag van november is het World Usability Day. Op deze dag wordt wereldwijd aandacht gegeven aan de gebruiks­vriendelijkheid van technologie. Ook bij Centraal Beheer staat gebruiks­vriendelijkheid voorop. Niet alleen op deze donderdag, maar elke dag. Zo is zelf hypotheek­zaken regelen appeltje-eitje dankzij onze vernieuwde Mijn Centraal Beheer.
In onze online omgeving Mijn Centraal Beheer vinden klanten hun hypotheek­gegevens, producten en documenten overzichtelijk op 1 plek. Om nóg meer inzicht en gemak te bieden, hebben wij nieuwe functies toegevoegd en bestaande functies verbeterd. Producten bekijken, beheren en zelf hun gegevens wijzigen, is zo geregeld. Klanten kunnen dit delen met u als adviseur.

Verbeteringen op basis van klantonderzoek

Wij luisteren graag naar onze klanten. Daarom betrekken wij ze actief bij het verbeteren van onze producten en diensten. Zo vragen wij regelmatig om feedback en doen wij klantonderzoek. Op basis hiervan hebben wij Mijn Centraal Beheer compleet vernieuwd.

Altijd actueel

Mijn Centraal Beheer geeft onze klanten inzicht in hun verzekerings- en hypotheekdocumenten zoals de jaaroverzichten. In een oogopslag ziet de klant hoeveel van de hypotheek er is afgelost en wat het maand­bedrag is. Maar ook hoe lang de rente vaststaat en hoe lang de lening nog loopt.

Hypotheekgegevens en restschuld zijn overzichtelijker

Overzicht Mijn Centraal Beheer
Links ziet u de oude omgeving. Rechts ziet u de nieuwe omgeving.

Nieuwe functies in het bouwdepot overzicht

Shoppen voor badkamertegels? Dan is het makkelijk als uw klant weet hoeveel hij kan uitgeven. Daarom zijn er nieuwe functies toegevoegd aan het bouwdepot. Facturen declareren was al mogelijk. Maar nu ziet de klant ook wat het restsaldo is en volgt hij de status van de ingediende declaraties. Thuis achter de computer of direct aan de kassa van de bouwmarkt.

Overzicht Mijn Centraal Beheer

In 1 oogopslag ziet de klant hoeveel geld er nog in het bouwdepot zit.

Zaken zelf regelen is heel eenvoudig

Een rentevoorstel aanvragen of extra aflossen was nog nooit zo eenvoudig. Via Mijn Centraal Beheer regelen onze klanten dit allemaal zelf. Even inloggen en extra aflossen is binnen een paar klikken geregeld. Dezelfde info, maar dan in je broekzak? Klanten kunnen ook handig gebruik maken van onze handige app.

Handig voor klant én adviseur

Het gemak van alles bij de hand is niet alleen handig voor de klant. Zo worden alle hypotheekgegevens samengevoegd in 1 overzichtelijk pdf-document en kunnen zij dit delen met hun adviseur. Als adviseur voegt u deze makkelijk en snel toe aan het klantdossier. Hiermee winnen u én de klant kostbare tijd in de krappe woningmarkt.

Contact met Centraal Beheer

Neem gerust contact op met uw account­manager. Of volg ons op LinkedIn via Centraal Beheer Adviseurs.
Lees alle nieuwsberichten