Uw inventarisatie

In een paar stappen geregeld

Welke hypotheek heeft je klant bij Centraal Beheer? Wij maken jouw inventarisatie graag makkelijk.

Van inventarisatie naar advies

  1. Hoe vind je de informatie over de bestaande hypotheek? In onderstaand overzicht hebben wij dit voor je op een rij gezet.
  2. Een verhoging vraag je aan via HDN. Andere wijzigingen mail je naar info@quion.com of naar jouw service provider.
  3. Je ontvangt voor jouw klant een offerte op maat.

Deze informatie heeft je klant

In Mijn Centraal Beheer onder Hypotheken downloadt je klant eenvoudig al zijn hypotheekgegevens op 1 overzicht.
In Mijn Centraal Beheer onder Sparen staat de Kapitaal Rekening Eigen Woning.
Hier vindt je klant de opgebouwde waarde en de maandelijkse inleg.
In Mijn Centraal Beheer onder Verzekeringen kan je klant de spaarpolis downloaden. Gaat het om een box 1 polis? Dan staat dit specifiek op de polis vermeld. Op de polis staan alle uitgangspunten en de opgebouwde waarde.
En of er sprake is van een verhoogde inschrijving bij de bankhypotheek.

Informatie die je klant kan opvragen

Je klant vraagt dit op bij Financiële Diensten op telefoonnummer (055) 579 8100.
Heeft je klant een hypotheek met een personeelsregeling van Achmea? Informatie hierover vraagt hij zelf op bij onze HR-afdeling via de HR-website.

Advies

In ons overzicht van wijzigingen zie je wanneer advies nodig is.

Adviseer je jouw klant voor het eerst over deze hypotheek? Dan ontvangen wij graag van jou: Een intermediairs­wijziging ondertekend door jezelf en de klant.