Uw inventarisatie

In een paar stappen geregeld

Welke hypotheek heeft uw klant bij Centraal Beheer? Wij maken uw inventarisatie graag makkelijk.

Van inventarisatie naar advies

  1. Hoe vindt u de informatie over de bestaande hypotheek? In onderstaand overzicht hebben wij dit voor u op een rij gezet.
  2. Een verhoging vraagt u aan via HDN. Andere wijzigingen mailt u naar info@quion.com of naar uw service provider.
  3. U ontvangt voor uw klant een offerte op maat.

Deze informatie heeft uw klant

In Mijn Centraal Beheer onder Hypotheken downloadt uw klant eenvoudig al zijn hypotheekgegevens op 1 overzicht.
In Mijn Centraal Beheer onder Sparen staat de Kapitaal Rekening Eigen Woning.
Hier vindt uw klant de opgebouwde waarde en de maandelijkse inleg.
In Mijn Centraal Beheer onder Verzekeringen kan uw klant de spaarpolis downloaden. Gaat het om een box 1 polis? Dan staat dit specifiek op de polis vermeld. Op de polis staan alle uitgangspunten en de opgebouwde waarde.
En of er sprake is van een verhoogde inschrijving bij de bankhypotheek.

Informatie die uw klant kan opvragen

Uw klant vraagt dit op bij Financiële Diensten op telefoonnummer (055) 579 8100.
Heeft uw klant een hypotheek met een personeelsregeling van Achmea? Informatie hierover vraagt hij zelf op bij onze HR-afdeling via de HR-website.

Advies

In ons overzicht van wijzigingen ziet u wanneer advies nodig is.

Adviseert u uw klant voor het eerst over deze hypotheek? Dan ontvangen wij graag van u: Een intermediairs­wijziging ondertekend door uzelf en de klant.