Klantrelaties in de digitale toekomst

Wat betekent de digitale revolutie voor klant en adviseur?

“De kunst is om de optimale mix te vinden tussen digitaal en persoonlijk contact”. Pieter Franssen, manager Blije Klanten sprak met het vakblad VVP over wat de digitale revolutie betekent voor het klantcontact en de adviseur. 

Pieter Franssen

Ons doel is om de meest geliefde dienstverlener van Nederland te worden. We willen daarom zo goed mogelijk inspelen op de wensen en behoeften van onze klanten. Tijd is daarbij het meest schaarse goed van onze klanten. Daar willen we dus zorgvuldig mee omspringen. 

In het interview met VVP spreekt Pieter Franssen over de verbeteringen die Centraal Beheer voor de klanten doorvoert. Bijvoorbeeld over de Hypotheek Academie waarmee klanten zich goed kunnen voorbereiden op een gesprek met hun adviseur. Daarnaast heeft hij het ook over wat digitalisering voor u betekent. En op welke manieren Centraal Beheer u daarbij ondersteunt.

Lees het volledige interview hier.

Lees alle nieuwsberichten