Klachtenprocedure

Niet tevreden? Neem contact met ons op

Wij doen ons best jou op een goede manier van dienst te zijn. Ben je toch niet tevreden over onze service? Neem dan contact met ons op, want een klacht kunnen we vaak eenvoudig oplossen. Ook andere op- of aanmerkingen zijn welkom.

Hoe dien je een klacht in?

Bouw je pensioen op bij Centraal Beheer PPI?

Vul het klachtenformulier in op jouw persoonlijk pensioenportaal. Omschrijf zo duidelijk mogelijk waarom je niet tevreden bent over onze service. En vergeet je telefoonnummer niet te vermelden. Dan kunnen wij sneller reageren op jouw vraag of klacht. Je telefoonnummer gebruiken wij alleen als dat nodig is.

Naar je pensioenportaal


Bouw je pensioen op bij Centraal Beheer PPI, maar heb je (nog) geen toegang tot het persoonlijke pensioenportaal? Vul dan ons online klachtenformulier in.

Je bent een werkgever of adviseur

Heb je een klacht? Neem dan contact op met je accountmanager.

Wanneer krijg je reactie

Je hebt je klacht ingediend. Wij doen onze best om binnen vijf werkdagen te reageren op jouw klacht. Lukt dat niet? Dan laten wij je dat weten.

Je bent niet tevreden met de oplossing van jouw klacht

Dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Op de website van Kifid vind je meer informatie en een klachtenformulier. Je kunt ook bellen of een brief sturen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 - 333 89 99
Website: kifid.nl

Je kunt ook naar de kantonrechter

Ben je niet tevreden met de uitkomst of afhandeling van jouw klacht? Dan kun je ook gelijk naar de kantonrechter gaan. Het is niet verplicht eerst onze klachtenprocedure te volgen.