Veelgestelde vragen

Ja, onze Glasverzekering betaalt ook de kosten van noodvoorzieningen. Als u bijvoorbeeld kapotte ruiten moet laten dichtmaken. En de rekening daarvan zelf al heeft betaald.

Ja, met de Glasverzekering kunt u al het lichtdoorlatende binnen- en buitenglas verzekeren. Zoals glas in (dak)ramen, deuren, overkappingen en balkonafscheidingen. De Glasverzekering geldt voor het bedrijfspand dat u voor de verzekering heeft opgegeven. Op uw polisblad staat om welk(e) pand(en) het gaat.

Neem bij glasschade altijd eerst contact met ons op. Dit kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week doen. Bij nood regelen wij binnen enkele uren een herstelbedrijf. Vervangt u een kapotte ruit toch liever zelf? Doe dit dan alleen na overleg met ons. Alleen dan betalen we de kosten die u hiervoor maakt. Uw herstelwerk moet net zo goed zijn als het werk van de glaszetters die wij inschakelen.

U kan zelf een glaszetter inschakelen en de nota indienen bij de schade-afdeling.

Op uw polisblad staat wanneer u verbouwingen of wijzigingen moet doorgeven. Valt uw verbouwing of uitbreiding binnen de grenzen die in uw polis staan? Dan hoeft u de Glasverzekering niet aan te passen.

Nee, dit kan helaas niet. U kunt de Glasverzekering alleen afsluiten als aanvulling op onze Brand- en bedrijfsschadeverzekering.