Veelgestelde vragen

Personeels­voorzieningen

Heeft u een vraag over Personeelsvoorzieningen? Hieronder vindt u een aantal vragen die wij vaak horen. Onder elke vraag leest u ons antwoord. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.

Onze regeling Personeelsvoorzieningen is geschikt voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers. Op de pagina Direct regelen kunt u Personeelsvoorzieningen aanvragen.

Gaat een werknemer uit dienst? Dan stoppen de voordelen van Personeelsvoorzieningen ook. Heeft hij een verzekering gesloten? Dan blijft de verzekering gewoon doorlopen, alleen dan zonder korting. De korting vervalt per de eerstkomende verlengingsdatum van de verzekering.

Gaat een werknemer met pensioen? Dan mag hij gebruik blijven maken van de voordelen. U moet dan als werkgever wel even doorgeven dat hij gepensioneerd is.

Dit kan via personeelsvoorzieningen@centraalbeheer.nl. Graag ontvangen wij van u de naam van de medewerker, postcode/huisnummer en de datum van uitdiensttreding of pensionering.

Kiest u voor Personeelsvoorzieningen? En een medewerker heeft al een verzekering bij ons? Dan kan hij altijd bellen met (055) 579 8000 en doorgeven dat hij bij u werkzaam is. Wij regelen dan dat de voordelen ingaan.

Bij het verwerken van persoonsgegevens houden wij ons aan de wet. U leest hier meer over in onze privacystatement.

(055) 579 8177

U kunt ons vandaag bereiken tot 17.30 uur

E-mail

Stuur ons een e-mail.

Gebeld worden

Wij bellen u.