Hulp bij uw openstaande factuur

Hulp bij uw onbetaalde factuur

Oplossingen bij een openstaande incasso

  • Direct contact met onze specialisten
  • Gratis oriëntatiegesprek met een jurist
  • Ook als u geen klant bent

Hulp bij openstaande facturen

U heeft een goede band met uw vaste klant. Alleen blijft die laatste factuur nu wel erg lang liggen. Het liefst komt u tot een oplossing en voorkomt u dat de situatie uit de hand loopt. Zonder de relatie te schaden. Hoe doet u dat?

  1. Ga het gesprek aan met de klant;
  2. Stuur een betalingsherinnering;
  3. Neem contact op met de klant en bevestig de gemaakte afspraken per e-mail;
  4. Is de factuur nog niet betaald? Bel met onze jurist via (055) 579 7373.

Download onze betalingsherinnering

Stuur eerst een betalingsherinnering als uw factuur niet wordt betaald. Maar waar moet zo'n brief aan voldoen? Download en bekijk onze voorbeeldbrief.

Bedankt voor het downloaden van de betalingsherinnering voorbeeldbrief. U kunt de brief direct bekijken. U ontvangt de brief ook per mail. Zo kunt u deze ook op een later moment bekijken.

Onze oplossingen

Wij bieden verschillende oplossingen om uw factuur betaald te krijgen. De meest voorkomende oplossing is onze Zakelijke Rechtsbijstandverzekering met incassodekking. Heeft u geen Zakelijke Rechtsbijstandverzekering met incassodekking? Maak dan gebruik van onze incassodienst. Deze dienst kunt u ook afnemen als u geen klant bent. Daarnaast kunt u ook een gratis oriëntatiegesprek met onze jurist inplannen als u geen klant bent.

Hulp bij incasso

Incassodienst

Betaalt uw klant niet? Heeft u naast de factuur ook een betalingsherinnering gestuurd? Dan kan Centraal Beheer Juridische Hulp u verder helpen met het innen van de factuur. Ook als u geen klant bij ons bent en geen verzekering heeft.

Hulp bij betalingsconflicten

Zakelijke Rechtsbijstand­verzekering met incassodekking

Met de Zakelijke Rechtsbijstand­verzekering bent u doorlopend verzekerd van rechtsbijstand bij een juridisch geschil. Bijvoorbeeld met leveranciers, medewerkers of afnemers.

Direct contact met een jurist

Gratis intakegesprek

We vinden het belangrijk dat u een goed gevoel heeft bij onze juristen. En dat de jurist al een beeld heeft van uw situatie. Daarom starten we altijd met een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens het gesprek vertelt u de jurist meer over het probleem dat speelt. En de jurist vertelt u wat hij voor u kan betekenen. Na het gesprek beslist u of en hoe u verder wilt om uw probleem op te lossen.

Meer uitleg over de verschillen?

Bel dan onze ondernemersdesk op (055)579 8600. Onze specialisten zitten elke werkdag van 08.00 tot 17.30 voor u klaar.

“Hoe kan ik het beste een betalingsregeling met mijn klant afspreken?”

Specialist juridische hulp Barbara: “Het is heel goed als je samen met de klant tot een betalingsregeling komt. Het is wel belangrijk om dit schriftelijk goed vast te leggen. Je kunt de betalingsafspraken bijvoorbeeld; vastleggen in een overeenkomst. Wij helpen je graag met het opstellen van deze overeenkomst. Ook zorgen wij ervoor dat de overeenkomst wordt nagekomen.”