Vanaf 15 december is uw arbodienst uw aanspreekpunt in de eerste 6 verzuimweken

Deed u mee aan de proef? Dan krijgen u en uw medewerkers vanaf 15 december weer de dienstverlening zoals die was voordat u deelnam. Meldt u een medewerker ziek via het meldloket? Dan neemt uw arbodienst contact met u op. U heeft de eerste 6 verzuimweken geen begeleiding vanuit het Verzuimbureau van Centraal Beheer.

Ná de 6e verzuimweek belt het Verzuimbureau van Centraal Beheer u

U bespreekt samen de situatie van uw zieke medewerker. Wij helpen u graag goed op weg met de re-integratie van uw zieke medewerker. Na het gesprek krijgt u een concept plan van aanpak van ons. Ook daarna blijft het Verzuimbureau uw aanspreekpunt bij vragen over het verzuim. En helpen wij u bij het voldoen aan uw wettelijke verplichtingen. 

Met de MKB Verzuim ontzorg-verzekering heeft u vanaf de 1e verzuimdag begeleiding

Vanaf 1 januari 2020 bieden wij de MKB Verzuim ontzorg-verzekering. Bij deze verzekering krijgt u vanaf de 1e verzuimdag ondersteuning bij verzuim en re-integratie van uw medewerkers. En verkleint u de financiële risico’s van de wettelijke loondoorbetalingsverplichting. U kunt rekenen op een professionele casemanager van het Verzuimbureau die het gehele verzuimtraject begeleidt. Voor u én uw medewerker.

Bel gerust ‘Even Apeldoorn’ als u vragen heeft: (055) 579 81 97

Of een offerte wilt ontvangen voor de MKB Verzuim ontzorg-verzekering. Wij helpen u graag. U bereikt ons op maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Natuurlijk mag u ons ook mailen: inkomen@centraalbeheer.nl.