Vernieuwde verzuim­dienst­verlening

Maak kennis met onze vernieuwde dienstverlening

Om werkgevers en medewerkers nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij onze verzuimdienstverlening vernieuwd.

De voordelen

  • Wij hebben rechtstreeks contact met de arbeidsongeschikte medewerker.
  • De werkgever ontvangt van ons de re-integratiedocumenten voor de Wet verbetering Poortwachter.
  • De werkgever en de medewerker hebben dezelfde contactpersoon.

Bekijk de film over de vernieuwde dienstverlening

Vernieuwde dienstverlening
Probeer onze vernieuwde dienstverlening uit!
U doet tot 1 januari 2020 mee aan de proef vernieuwde dienstverlening. U hoeft hiervoor niets te doen. Wilt u niet meedoen? Belt u ons dan op (055) 579 51 93. U krijgt dan de dienstverlening die u had voor de start van de proef.

Aanvulling op uw Voorwaarden
Maakt u gebruik van de vernieuwde dienstverlening dan geldt er een aanvulling op uw Voorwaarden omdat wij onze dienstverlening hebben aangepast.

Bel ‘Even Apeldoorn’ als u vragen heeft
op (055) 579 51 93

Wij helpen u graag. Werkgevers kunnen ons bereiken op maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur. U kunt ons ook mailen: verzuimdienstverlening@centraalbeheer.nl.

Bent u een arbeidsongeschikte medewerker?

Dan kunt u uw vragen stellen aan uw werkgever.