Bij Centraal Beheer maken we graag de combinatie van goed advies en uitstekende dienstverlening. Daarom werken we graag met u samen.
U leidt het proces tot aan het definitief aanbod
Ons aanvraagproces is overzichtelijk. Een unieke situatie? Daarvoor is er de Hypotheekdesk.
Wij zorgen voor proactief beheer
Zodra de hypotheek is geregeld, zorgen wij voor de administratieve- en beheertaken. Zo verzekeren wij de klant van rust en zekerheid:
- Als de hypotheek gepasseerd is, vragen we de klant naar zijn ervaring over het advies, de adviseur en het aanvraagproces.
- We sturen onze klant een bericht als zijn rentepercentage omlaag gaat. Dankzij onze automatische rentedaling.
- De klant kan altijd bij ons terecht. Is er advies nodig? Dan verwijzen wij altijd door naar een adviseur.
We helpen u ook graag verder
Behalve onze klant, helpen wij ook u graag met uw dienstverlening. En maken we het voor onze klanten makkelijk om u te vinden met onze adviseurzoeker. Als er tussentijds advies nodig is bijvoorbeeld.
Samen zijn we thuis in hypotheken
Bij Centraal Beheer vinden we het vanzelfsprekend dat u als adviseur invloed heeft op onze hypotheek. En hoe wij de zaken voor u en uw klant regelen.
- Automatische renteverlaging bij voldoende aflossen.
- Uw klant ontvangt meldingen over de voortgang van de aanvraag.
- Een efficiënt aanvraagproces.
- Proactief beheer.
- Tijdelijk recreatief verhuren (bijvoorbeeld via Airbnb).
Blijft u meehelpen de Thuis Hypotheek te verbeteren?
U kunt onze voorwaarden, acceptatiecriteria en processen beter maken. Dus ziet u dingen die ons product of onze diensten klantvriendelijker maken? Laat het ons weten:
adviseurs@centraalbeheer.nl.